Followers

Saturday, May 10, 2008

Anwar Ibrahim: Malaysia's Future Prime Minister???


Ada ura-ura mengatakan bapak reformasi kita bakal menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke 6.... adakah pernyataan ini bakal kita persetujui memandangkan kini anwar dengan lantang cuba memporak perandakan Negara ini dengan pelbagai isu untuk mencapai matlamatnya itu.. lebih kurang cakap tak serupa bikin la.. cuba kita lihat apa yang telah terjadi semasa dia pergi ke India bukannya nak tunjuk baik tetapi mula membuka pekung di dada sendiri. Apa dah jadi dengan sahabat kita ni. Malahan kini anwar dengan lantang menyuarakan bahawa Dasar Ekonomi Baru (DEB) sudah tidak releven lagi. Cuba kata tanya abang kita ni apa yang tak relevennya sedangkan dia pun membesar dengan produk DEB ini. Macam mana lah kita boleh terima seorang pemimpin yang cakap tak serupa bikin. Mari lah sama kita fikir kan apakah akan terjadi jika bapa reformasi kita ni jadi PM yang keenam.. namum banyak benda yang perlu anwar ungkaikan dan leraikan berberapa soalan yang sampai hari ini masih lagi samar-samar jawpannya.. sebagai contoh adakah Anwar Ibrahim mempunyai hubungan dengan Israel atau yang lebih jelasnya yahudi.. ??????????


Selanjutnya untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai propaganda anwar dalam artikel Anwar Ibrahim: Malaysia's Future Prime Minister???anda boleh layari Jerusalem Post sebuah laman milik Yahudi..

@ anak bangsa merdeka!!!!

No comments:

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan