Followers

Wednesday, May 5, 2010

Isu Tangki Minyak Petronas Dan Isu Liwat Anwar.. Mana Lagi Penting !!!!


Negara kembali panas dengan Isu tangki minyak Petronas yang telah di jual oleh Malaysia kepada Brunei pada era pemerintahan Pak Lah.. Mengikut apa yang telah saya baca di blog Che Det. Tun menyatakan bahawa dua tangki minyak milik Petronas yang telah diberikan kepada Brunei merupakan pertukaran dengan Limbang yang telah menjadi pertikaian kedua buah negara sejak 1963 lagi. Kira ok la tu "win-win situation" la bro kalau buat suruhanjaya pun ada yang dapat..

INI lah masalah rakyat Malaysia ni dah boleh dikatogerikan sebagai "Malaysian Culture" bila ada isu yang panas saja tubuh Suruhanjaya Diraja untuk siasat kes ini.. selalunya kes yang melibatkan kerajaan.. tapi bila pembangkang punya kerja sampai hilang nyawa semua senyap buat bodoh je.. apa pun tak buat dah tau terang-terang salah pun boleh jadi tarak apa bro..

Dari hangpa duk pikir pasal tangki minyak tu baik kita duk pikir pasal Brother Anwar ini yang selalu bikin trouble saja.. hari-hari kasi orang susah.. apa mau jadi sama ini orang. Kes bakal disebut minggu depan dan harap kebenarannya menjadi realiti. Supaya yang Batil Pasti Berdiri..

ShahBoy
Blogging To Unblock

3 comments:

Anonymous said...

Tangki stor kunyit CIFUT BABI tu yang kena settelkan dulu minyak boleh cari lain tempat le...
Kalu tangki stor kunyit tu mana nak cari kat mahkamah jer ada lain tempat tak ada.................

Anonymous said...

Kes kuyit dan bijan ni lebih penting loo kalau isu minyak rugi sedikit jer minyak boleh cari tempat lain.
Cuba ko bayangkan kalau Anwar jadi Perdana Menteri bukan saja minyak jer dia jual silap-silap stor kunyit ko orang semua di jual nanti.Mana nak cari ganti kalau Al-Juburi ceroboh dan dijual ko punya stok kunyit nanti.
Lu fikir le sendiri!!!!!!!

Anonymous said...

dosa kutuk orang lagi banyak.....
ckp pun tak bertamadun. jdlh profesional sikit.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan