Followers

Monday, December 21, 2009

Anwar Ibrahim - The True And The False


lama sudah boy tidak mencerita di ruangan ini.. Namun hari ini mula kembali untuk berkongsi dengan rakan-rakan ku yang mana berada di sini. Tidak lain dan tidak bukan tentang Superhero Gebang Malaya ini la.. Brother Anwar Ibrahim yang sentiasa menjadi False Icon buat negara. Tidak hairan la ramai golongan-golongan PLU Malaya menganggap Brother kita ni Icon dia.. Tak tau la sebab ape.. Mabe Abang kita ni Jambu kot..

Tahun depan bakal merubah segala topeng-topeng anwar yang selama ini ternyata mengelirukan rakyat. Bulan January ini kita akan mengetahui keadaan sebenar adakah true or false.. Namun semua tanda-tanda kini kearah True.. Aura Anwar kini masih lagi kuat dikalangan golongan remaja kerana mereka mengaggap Anwar ini adalah bysex.. Golongan bebas generasi sekarang ramai yang kini kearah itu.. Mungkin mereka sudah mempunyai seorang Icon yang menyokong ke arah itu..

Namun apa akan jadi dengan golangan generasi akan datang. Mahukah negara kita dilabel sebagai negara yang liberal dari segi anutannya.. mahukan kita ini juga dilabelkan negara yag eksterimist agama... atau mahukah kita terima negara kita ini seadanya.. politik bukan merupakan Agama.. Jangan mengagungkan Politk.. Bersama degan politik itu perlu akan tetapi nilai la peranan politik itu adakah ianya memberikan kebaikan kepada Agama, Bangsa dan Tanah Air..

salam
ShAhBoY

1 comment:

kelambuharimau said...

kalu adik faham ni sume..baguslah..sebarkan kepada generasi adik semoga tak terpesong dengan dakyah anuar yang mengkhianat agama bangsa dan negara tu

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan