Followers

Wednesday, September 9, 2009

Isu Kuil Yang Retorik - diantara Bar Council, Hindu Sanggam dan Kerajaan Pembangkang Selangor!!!

Masalah kuil hindu ini bukan sekarang baru hendak menjadi masalah rumit. Telah lama perkara ini berlaku dan ade sebabnye shahboy berkata begitu. Cuba kita lihat sejarah pembinaan kuil di seluruh negara. Rata-rata menggunakan taktik yang sama iaitu kaum-kaum india ni main sedap je nak bina kat mana-mana tak kira kat tanah siapa dan kawasan mana. bila kena roboh diaorang ni pakat ramai-ramai buat bising satu dunia kata kerajaan atau orang melayu zalim padahal orang Melayu sendiri nak bina surau atau masjid pun kena mintak kebenaran dari kerajaan. Cuba kita pikir apa sebab taktik bina kuil ini perlu dilakukan sebegini. Ada udang disebalik batu ke???

Baru baru ini Bar Council turut simpati (ahli-ahli bar council semua hindu mesti la simpati) terhadap isu kuil ini. Satu kenyataan telah dikeluarkan oleh mereka iaitu dengan berkata sama ada seksyen 23 Shah Alam merupakan kawasan majoriti melayu tidak penting atau releven lagi. Menurut mereka lagi ia tidak boleh diguna sebagai alasan untuk menolak pembinaan kuil. Pembinaan kuil itu perlu terus dilakukan. Ape punya bar Council yang memang dah tak releven lagi. Anda masih lagi bias dalam membuat keputusan. Sebab mangkuk-mangkuk kat dalam sana masih ada interest nak jadi wakil rakyat pembangkang... sebab tu la buat steatment macam tu..

lihat balik pada perlembangaan persekutuan perkara 3 agama bagi persekutuan tanah melayu.. Baca elok-elok wahai peguam yang kurang pandai!!!! sy pun bole jadi peguam macam ni!!!!

Apakah maksud sedemikian?? Agama Islam tidak penting lagi ker sebagai agama persekutuan??? Apa pula pendirian peguam islam dalam bar Council??? malaysian need the answer!!!

kepada penduduk syeksen 23 TAK PAYAH LAH NAK JUMPA ATAU MINTAK MAAF DEKAT PERSATUAN HINDU SANGAM NI. KORANG TAK PERNAH BUAT SALAH KAT MEREKA PUN. YANG SALAH ADALAH KERAJAAN MANGKUK SELANGOR YANG SINONIM DENGAN NAMA KERAJAAN PENIPU RAKYAT YANG BERAT SEBELAH DAN BODOH DAN KHALID GAGAP TU YANG GAGAP SANGAT.. TAK PANDAI BUAT KERJA!!!

ShAhBoY

4 comments:

Anonymous said...

bodoh punya Khalid gagap.. memang dasar kerajaan selangor nak buat republik.. bersengkongkol dengan DAP yang nyata jahat!!!!!!!!

Anonymous said...

macam tu rupa nya...barulah rakyat faham.masaalahnya sekarang tak ada blog blog penerangan seperti blog saudara,yang ada blog blog anti kerajaan yang menghentam membabi buta tanpa menerangkan situasi sebenar.TQ

Ashley Ahmed said...

Salam,

BPP taksub esok klu kerajaan PAKATAN kata takpa makan babi maka BPP ramai2 akan ckp xpa kajian sains menunjukkan makan babi tiada fx negara dah 52 thn merdeka!

Unknown said...

SALAM, INI LAH BAHANA NYA ATAU BENCANA NYA JIKA AGAMA DI POLITIKKAN, MAKA SEBARANG KEPUTUSAN DIBUAT ATAS DASAR UNTUK MENDAPAT SOKONGAN POLITIK....TAK KE HAPRAK...

PENDUDUK SYEKSYEN 23 JANGAN TUNDUK KEPADA PRINSIP PERJUANGAN..INGAT MATI ANDA MATI SYAHID.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan