Followers

Sunday, July 19, 2009

Masuk PKR - Hadiah Chua Jui Meng Terhadap Rakyat BN Yang Menyokongnya Selama 23 Tahun!!!


Shahboy tidak terkejut dengan tindakan Bekas Menteri Kabinet ini yang telah keluar dari MCA dan menyertai PKR. Biasalah jika sesorang itu tidak mempunyai pengaruh dan kepentingan maka dia mula berasa gusar akan nasib masa depannya. Dua kali dia telah berusaha untuk menjadi Presiden MCA tetapi gagal. Ini adalah kerana dia ada agenda dan interest lain yang baru hari ini dapat semua rakyat Malaysia kenal siapakah Manusia yang bernama Chua Jui Meng..

Selama 23 tahun dia telah mengunakan MCA dan BN untuk bertapak dan membina masa depan anak-anaknya. Berapa banyak kekayaannya telah diperolehi hasil daripada kepercayaan rakyat-rakyat yang jelas berdiri teguh dibelakangnya semasa pilihanraya-pilihanraya supaya dia menjadi wakil kepada rakyat. Dan kini jelas inilah hasilnya.. Dia hanya pentingkan kuasa dan pengaruh bukannya rakyat yang selama ini dilaung-laungkan oleh dia kononnya menjaga hak rakyat.. Bila hilang kuasa dalam parti terus tukar parti.. KONONNYA NAK BUAT PERUBAHAN.. YANG HANG DUDUK DALAM BN SELAMA 23 TAHUN TU APA KEJADAHNYA TAK BUAT PUN PERUBAHAHAN KE.. !!!!

Betul ke hanya di dalam PKR boleh membela nasib rakyat.. Kalau tak dah lama dah Selangor tu tak ada problem macam sekarang ini.. Siapa yang tadbir Selangor.. Bukan Khalid GAGAP ker.. dia pun dulu gila kuasa jugak.. Dulu masa duduk dalam BN GILA NAK JADI MENTERI BESAR. DIA CAKAP BOLEH JAGA SELANGOR ELOK... BILA TAK DAPAT MERAJUK KELUAR PARTI MASUK KEADILAN... DAPAT PULAK JADI MB... TAPI SEKARANG APA JADI DENGAN SELANGOR... HANCURRRRR!!!!!!!!!! TAHUN NI DIFISIT BRO TAK PERNAH-PERNAH SELANGOR DIFISIT... TAHUN NI PULAK JADI MACAM TU... DASAR MB GAGAP YANG RASUAHHHHH!!!!

Di dalam PKR boleh dikatakan Kesemuanya merupakan AHLI-AHLI politik yang kecewa... Bila dah tak ada kuasa dan pengaruh mula lah tubuh parti baru pastu lantik suka hati calon untuk bertanding dalam pilihanraya.. Yang sambolnya Pengundi-pengundi mereka la duduk bertungkus-lumus buat kerja BOS duduk relak kat atas main BONTOT JAMBU!!! Apa punya parti daaaa!!!!!!

Cakap macam Keling.. Memang padan pun semua dalam PKR pun penuh dengan kaum kerabat Anwar dari Sri Langka.. Lebih kurang la tu cakap pun tak serupa bikin!!! Adei Macha!!!

Shahboy - The Rise Of The Fallen

4 comments:

Ashley Ahmed said...

Salam,

Gila kuasa, gila pangkat, bloggers dr barisan maupun pakatan sj ikhlas sbb tak berbayar n sggup siang malam berjuang. politikus pui!

shahboy said...

haha thanks Junah.. Berjuang untuk menegakkan Agama Bangsa Dan Tanah air...

pakngah santan said...

dah tak laku, lompatlah. dapat naik cepat.

MK IV said...

memang pkr di wujudkan untuk orang-orang yang kecewa macam anwar jui meng

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan