Followers

Tuesday, May 19, 2009

Fatwa Ajaran SeSat Nik Aziz - Kalau Orang Bagi Rasuah Kita Ambil


Quote:"Saya cukup setuju perwakilan tolak mana-mana pemimpin yang amalkan politik sogokan. Duitnya kita ambil, tetapi jangan undi org macam ini, biar dia akhirnya merasa perit, bodoh dan tertipu" Pok Nik
Amanat ini cukup jelas untuk difahami, bahawa Pok Nik berkata bahawa dengan bahasa mudahnya; "kalau orang beri kita sogokan atau rasuah, duit sogokan atau rasuah itu kita ambillah, tak salah, biar dengan ini kita boleh tipu orang itu dengan berpura-pura menyokong perbuatannya" Wah, hebat amanat dan fatwa baru dari Pok Nik ini yang akan menjadi PRINSIP ke semua ahli PAS untuk diamalkan.

Pertama ; tidak salah menerima rasuah.
Kedua ; menyokong secara tidak langsung amalan rasuah kerana tidak menghalang perbuatan tersebut dari dilakukan oleh pelakunya .
Ketiga ; mengajar orang ramai supaya bersikap munafik iaitu berpura-pura menyokong Keempat ; tidak perlu berdakwah atau menasihati kepada orang yang sudah melakukan perbuatan haram atau dosa Pok Nik sudah ke depan dari Rasulullah SAW sendiri dan mungkin sudah lupa bahawa Rasulullah SAW sudah berfatwa yang sangat jelas bahawasanya;

Rasulullah SAW melaknat orang memberi dan menerima rasuah. Sabda Baginda SAW yang bermaksud: "Daripada Abdillah bin Amru: Rasulullah SAW melaknat pemberi rasuah dan penerima rasuah." (Hadis riwayat At-Tarmizi)

Pesanan Penaja:Hindari diri anda dari Tok Gundu...

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

8 comments:

Anonymous said...

tak apa pas makan rasuah masuk syurga juga...pas kan parti syurga masakan masuk neraka ahlinya.

kih3...

Anonymous said...

pas makin truk skang ni

Anonymous said...

syurga bukan dibawah telapak kaki ibu tetapi SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI NIK AZIZ...

DAH TUO_TUO X SEDOR DIRI TU LAGI!!!!

Malaysian-2Day said...

bro, link mstar tu broken le. amik link berita harian pun ada cerita nih.

http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Monday/Nasional/20090517225348/Article

Anonymous said...

Nik Aziz kalau bukak mulut,habis Islam jadi tonggang terbalik.
Apa nak buat??

shahboy said...

thanks bro malaysia 2day..
altaught blog ko tak bole comment.. aku pun tulis kat sini je la .. nice blog bro.. and thanks for the link..

kita sama2 dedahkan ajaran sesat PAS!!!

eli said...

Terbayang syaitan lari lintang pukang bila nik aziz kata boleh bertelanjang di rumah bila dia dirujuk kes eli telanjang.

Syaitan pun tak nak bekerjasama!

Anonymous said...

nik aziz dah semakin kurang taraf keulamakannya sekarang, fatwa semakin menngelirukan orang Islam. Saya penyokong setia Nik Aziz pun dah semakin keliru...Tapi saya tetap yakin Masuknya saya ke dalam Syurga Allah bukan kerana PAS tapi hanya kerana kasihan belas Allah subhanahuwataala saja.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan