Followers

Sunday, March 1, 2009

Karpal Singh -The Celaka KING..


Mari berjoget sama saya.. I am The Real King.. Because I am SINGH... I am King the King KOONGG!!!!!

Si MAMAT MAngkuk AYUN ni dah nyanyuk... tak padan dgn cacat.. bole pulak mengaku nak jadi KING... adussss...

Ikut la ape ko nak jadi yang penting ko tu Samdol..

p/s: Seronok la tu dapat peluk Teresa Kok.. amboi bukan main mesra lagi.. emm Teresa minat ke dekat Karpal Baiya..... ;)

SHAHBOY
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

2 comments:

Cheguman said...

Salam,
Karpal bukan cacat sejak lahir. Beliau ada beberapa masalah kesihatan termasuk jantung. Penyakit-penyakit yang dihidapi beliau menjalar ke serata tubuh hingga meresap ke otak. Tidak hairanlah kenyataan beliau akhir-akhir ini begitu aneh. Beliau perlukan rawatan.

Anonymous said...

apa nak jadi dgn org org kita yg masih tak dpt menilai mana yg baik dan tidak,teruskan perjuangan untuk mencelikkan mereka yg buta hati dan perut.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan