Followers

Sunday, August 10, 2008

PERMATANG PAUH DI AL-KISAH BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA DAN BONEKA YAHUDI (LANGKAH TERAKHIR PENCATURAN POLITIK ANWAR)


Hari demi hari berlalu, masa demi masa berdetik kerana hati serta telinga rakyat malaysia kini bertumpu di satu kawasan yang dahulunya hanya suram namun kini bakal mengegarkan negara ini seperti mana "fatman" serta "little boy" menggegarkan Hiroshima dan Nagasaki. permatang pauh kini bakal menjadi pertaruhan diantara dua parti politik yang bakal menentukan masa depan politik tanah air. begitu juga Anwar, 26 Ogos ini merupakan jawapan kepada jatuh bangunnya karier politik saudara anwar yang kini dilihat amat tertekan dan mahu berselindung di balik kain langsir.

Saudara anwar kini di lihat ikon kepada dunia reformasi namun di sebalik agendanya dia merupakan seorang "opurtunis" dimana akan menggunakan segala peluang serta lubang yang ada untuk mencapai matamatnya menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke 6. Namun begitu, Anwar kini di lihat juga menjagi icon kepada anak muda sekarang ini khususnya anak-anak ikan serta lelaki gay yang nyata mereka mahu mengikut jejak anwar untuk menjadi "lelaki Gay Yang Berjaya".

apa yang Shaboy nampak adalah kini populariti anwar di Kepala Batas telah menurun dan akan menurun lagi memandangkan kini Anwar telah terlibat didalam meliwat pembantu peribadinya iaitu Saiful Bahari dan kaitannya menjadi badut kepada geng yahudi iaitu Amerika. Anwar kini hanyalah mainan orang barat semata-mata untuk menjajah negara ini.


kita tahu pilihanraya kali ini merupakan pilihanraya yang penting bagi UMNO serta PKR (Parti Keadilan Rakyat) yang mana pertandingan yang akan mempunyai nilai yang tersendiri.

kepada rakyat Malaysia khususnya Permatang Pauh Undi anda bakal menentukan masa depan negara dan juga kedaulatan negara ini.

SHAHBOY
Exco Hubungan Luar Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia


1 comment:

Anonymous said...

anwar ni boleh menang ke?? memang la main di tempat sendiri saya fikir populariti awar kian terhakis.. populariti anwar kini hanya kepada mamat punggung.. haha

p/s: anak jati permatang pauh tetap menyokong perjuangan UMNO!!!!

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan