Followers

Friday, August 22, 2008

ANWAR JADI PM !!! ANGAN-ANGAN MAT JENIN???


Hari penentuan bakal tiba untuk saudara Anwar Ibrahim untuk mengapai cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia yang Ke-6. Pelbagai persiapan telah dilakukan oleh jentera-jentera PKR untuk memastikan Anwar menang di pertandingan Parlimen P44 Permatang pauh. Kesemua kesediaan telah dijadualkan berjalan dengan sempurna dan Anwar amat yakin untuk menang di Permatang Pauh. Betulke????

Melihat dari sudut di Permatang Pauh ternyata anwar bakal Menang Gung kekalahan kerana angan-angan Si Mat Jenin itu yang ternyata sudah terang lagi bersuluh. jika pun Anwar menang di Permatang Pauh, jauh panggang dari api saudara Anwar hendak mencapai cita-citanya seumur hayat untuk menjadi PM yang ke-6. Kalau Anwar Menang pun tetap Barisan Nasional akan mentadbir Kerajaan Malaysia dan Tetap ketua UMNO adalah yang akan menjadi Perdana Menteri. Moga 16 September akan menjadi kenangan Angan-Angan Si Mamat Jenin itu.

Kepada Pengundi-Pengundi di Permantang Pauh anda bakal di Bang-Bang BOOM oleh Brader Anwar ni. Biasa lah Orang dah tak tau nak buat apa lagi.. daripada dulu duk janji kat orang kampung inilah itulah... abis-abis apa pun tarak...

p/s: Pening jugak la kalau negara aku di tadbir oleh Abg Jubur.. nanti Banyak pulak persatuan GAY bukak kat Malaysia Ni.. adusssss!!!!

No comments:

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan