Followers

Sunday, June 29, 2008

Penipu Nombor Satu Dunia boleh Jadi Rakan Kongsi BIG LIAR...


Asalamualaikum rakyat malaysia yang saya kasihi, ini adalah makluman kepada anda bahawa kita telah kenal pasti ketua penupu besar iaitu penasihat PKR, keraguan saya ialah jika penasihat itu tidak bersalah kenapa harus beliau lari ke kedutaan Turkey, malahan negara kita ini selamat daripada kekejaman dunia. Walaupun ada ugutan membunuh beliau dimana saya tidak percaya kerana ini semua adalah rekaan semata-mata. untuk makluman penasihat PKR ini hanya berdepan dengan pegawai kanannya bukannya hantu jembalang dan dia mesti tahu perwatakan orang kanan dia. dia menuduh kerajaan konspirasikan cerita ini dan membunuh karier politiknya jika jangkaan meliau benar, mengapa harus perdana menteri kita keluarkan beliau daripada bilik besi, seharusnya beliau tidak dikeluarkan. Jangan lah dijadikan isu ini sebagai isu yang tidak masuk akal. semasa beliau dikeluarkan ramai yang tidak bersetuju dan marah kepada perdana menteri kita, beliau seharusnya berterima kasih kepada kerajaan malaysia kita. bagi pendapat saya, Jika dia tidak bersalah saya syorkan dia pergi ke masjid di depan Tok Guru Nik Aziz beliau menjunjung sumpah quran dan mengatakan beliau tidak berbuat demikian. saya serta rakan-rakan saya yang beribu-ribu diluar berpendapat orang kanannya tidak tahan diperlakukan sebegitu. oleh kerana itulah beliau membuat laporan. saya juga merasai yang membuat laporan ini bukannya orang bodoh atau penipu. presiden PKR harus peka dan tahu apa yang suaminya lakukan jangan tuduh melulu kepada orang di luar. pemimpin-pemimpin kita semuanya berpelajaran dan mempunyai minda yang cerdik. saya menyeru kepada ahli-ahli PKR janganlah anda gadaikan negara ini demi kepentingan parti anda.. saya mohan kepada kerajaan malaysia menjaga keselamatan si mangsa.

1 comment:

Anonymous said...

brader anwar memang macam dia dari dulu lagi suka dekat laki.. kalu dah buat mengaku je la tak payah la nak selindung selindung lagi..

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan