Followers

Tuesday, June 24, 2008

ADAKAH INI SATU KEBETULAN???

Paul Wolfowitz Robert Zoellick Shaul Mofaz

Selain menjadi warganegara Amerika Syarikat, Paul Wolfowitz juga merupakan warganegara Israel dan berbangsa Yahudi.Ketika Shaul Mofaz (TPM Israel) membuat pengumuman hendak menyerang Iran pada 6 Jun 2008, maka harga minyak naik mendadak mencecah USD$10 selepas itu

Wolfowitz juga pernah terlibat dalam beberapa mesyuarat pertahanan bersama Shaul Mofaz. Ini kerana Wolfowitz juga adalah warga Israel sama dengan Shaul Mofaz. Maka sejak sekian lamanya Anwar telah berhubung dengan seorang Israel bernama Wolfowitz dan tidak hairanlah mengapa Jerusalem Post (akhbar Israel) telah pun mencanangkan Anwar sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia.



Robert Zoellick di sebelah kiri (Presiden World Bank) yang menggantikan Wolfowitz adalah juga sahabat karib Anwar. Zoellick & Wolfowitz pernah melobi Anwar untuk menggantikan Kofi Annan sebagai s/u Agung PBB. Adakah Anwar akan meminjam USD&200 juta dari IMF untuk memulihkan ekonomi Malaysia pada 1998. Jelasnya Anwar ialah boneka yang sudah lama diplan oleh golongan neo konservatif (Wolfowitz & Zoellick) untuk menjajah Malaysia secara terancang.



Selepas jatuhnya kerajaan monarki di Nepal, neo kon merancang untuk plan Anwar sebagai Presiden Negara Republik Malaysia. Inilah maksudnya 21 das tembakan meriam ketika Cohen menghamparkan karpet merah sewaktu lawatan Anwar ke Washington pada 1998.

No comments:

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan