Followers

Monday, March 21, 2011

Anwar Ibrahim ada Video Sex Dengan Wanita Cina????



salam lama tak bersembang-sembang di blog. kebetulan baru je sy melayari media cetak terjumpa pula satu cerita yang panas... betul ke perkara ini. kalau betul habis la jahanam Parti Jahanam ini. Mengenai Scandle Sex Anwar dan wanita cina yang dikatakan video ini menjadi bukti KERANJANGAN abg Nuar kite yang BAIK PUNYA POSING... emm betul ke ni.. Kalu betul al habis la Pakatan Pembangkang ni.. Al Terrlingkup Kuyup lah jawabnya..

KUALA LUMPUR, 21 Mac — Rakaman video menunjukkan, seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, sedang mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita, dipercayai pelacur asing, muncul dan ditontonkan kepada media hari ini.

Video 21 minit itu, dalam empat segmen, menggambarkan pemimpin tersebut yang juga seorang Ahli Parlimen mengadakan hubungan seks di sebuah hotel di sini, dilihat akan menggegarkan arena politik negara sekali lagi.
Ia yang dirakamkan pada 21 Februari lalu dipertunjukkan kepada media di sebuah hotel di sini pagi ini.

Rakaman itu diperoleh dari hotel pemimpin berkenaan melanggan wanita tersebut.

Wakil-wakil media dibawa ke hotel itu oleh seorang lelaki yang hanya mahu dikenali sebagai “Datuk T”.

Menurut Datuk T, beliau mahu media menonton rakaman tersebut sebelum dia menghantarkannya kepada pemimpin berkenaan dan isterinya.

Malah katanya, jika pemimpin politik itu mengenal pasti dia ada tuan punya diri, maka dia dan isterinya harus meletakkan jawatan.

Datuk T mendakwa lelaki dalam rakaman video itu bukan seorang yang bermoral tinggi dan oleh itu, tidak layak bertindak sebagai pemimpin.

Dalam satu kenyataan yang turut diberikan kepada media, yang turut tertera nama pemimpin tersebut, dikatakan bahawa ahli politik tersebut pergi ke hotel yang menawarkan khidmat seks dan kemudahan spa.

Selepas pemimpin itu meninggalkan hotel, dia sedari bahawa dia tertinggal jam tangan jenama Omega di bilik dia memperoleh khidmat seks.

“Saya diminta mendapatkan jam tangan di bilik tersebut. Oleh kerana saya tidak nampak jam tangan pada meja, saya memeriksanya di belakang tempat persolekan. Saya terkejut melihat banyak wayar di belakangnya,” kata kenyataan itu.

Kata kenyataan itu, wajar berkenaan disambungkan ke CCTV yang kemudiannya didapati merakamkan hubungan seks dengan pelacur tersebut.

Datuk T berkata dia akan menghantar rakaman video itu kepada pemimpin tersebut dalam seminggu.

“Kami tidak mahu pembabitan kerajaan dalam isu ini. Jika dia dan isterinya tidak meletakkan jawatan, maka kami akan meminta agar diadakan panel bebas NGO untuk mengendalikan siasatan forensik ke atas (rakaman) video ini,” katanya selepas rakaman itu dipertontonkan.

Rakaman hitam putih itu dipertontonkan dalam beberapa bahagaian, bermula dengan ahli politik berkenaan, seorang wanita yang bercirikan Asia Timur, dan seorang lelaki tidak dikenali di bilik hotel tersebut.

Bahagian kedua, yang dirakamkan dari pelbagai sudut, menunjukkan lelaki itu menerima seks oral daripada wanita berkenaan dan mengadakan hubungan seks dalam beberapa posisi.

Adegan seks berlarutan kira-kira 17 minit sebelum pemimpin politik menuju ke sebelah kanannya, dipercayai ke bilik air.

Wanita berkenaan, selepas membersihkan dirinya dengan kertas isu, menggeledah barang milik pemimpin politik itu dan mengambil sesuatu, dipercayai jam tangan Omega miliknya.

Jika pemimpin itu dan isterinya tidak meletakkan jawatan dalam tempoh tujuh hari selepas rakaman video tersebut diserahkan, maka NGO-NGO perlu menubuhkan panel bebas untuk menyiasat, kata kenyataan yang hanya tertera nama “The Insider”.

“Satu dunia akan tahu,” kata kenyataan itu dan terserah kepada kedua-dua mereka untuk membuat keputusan.

“Mengapa saya buat ini? Ada had bagi pembohongan — ‘Cukup Sudah’, dan sudah sampai masanya bagi orang ramai untuk mengetahuinya... kebenaran,” kata kenyataan itu lagi. - The Malaysian Insider

shahboy
kebenaran yang nyata

31 comments:

Anonymous said...

Kita masih meratapi kesan tsunami di Jepun dan terbaru kerakusan US menyerang Libya kenapa citer negini menjadi topik berita.. Sok Lek mengaku ada dlm video kenapa tak disuruh letak jawatan ?

Anonymous said...

Bukan ke dia dah letak jawatan masa tu? Cuma bila bertanding balik, dia menang. Lagipun, mana Soi Lek ada jawatan dalam kerajaan sekarang? Semak fakta tu dulu, sebelum melompat. Terasa panas ker???

Apa pun, aku rasa ini taktik pak nuaq nak alihkan perhatian orang ramai pasal DNA dia tu. All staged, sebab nanti dia boleh claim BN yang punya konspirasi. Tapi, kalau betul pun, nak buat camner?

Anonymous said...

Anwar to orang islam, jadi dilarang same sekali melakukan seks dengan wanita lain ataupun sesama jantina.

Aku pun tak tau la macam maner orang masih nak sokong dia bila dah banyak bukti menunjukan sifatnya yang melampau.

Pemimpin begini boleh sesatkan umat.

siti norlela said...

kalau serahkan DNA tu hari xdelah hal kecoh macam ni... nak takut apa kalau tak buat...ni dah kecoh hal ni.. belum disebut sapa yg buat AI dah buat sidang akhbar..lepas tu keluar isu perut buncit le apa le..nak gelak dengar...jangan gelak pada zahirnya tp dihati menangis...Allah lebih mengetahui apa yg kita xketahui..

zahril_boy said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

kita kan suka amalkan sex bebas. jadi x hairanlah kalau pemimpin kita pun camni. jadi sesiapa yang ingin memperjuangkan amalan sex bebas, maka sokonglah anwar. hidup anwar!! hidup sex bebas!!

Anonymous said...

Allah telah berjanji, kebenaran pasti akan terbukti dan semestinya penyebar-penyebar fitnah tidak akan terlepas daripada azab Allah..kita tengok sape yang kene..bersedialah wahai penyebar fitnah..

Anonymous said...

dah terbukti bukan salah dia. ni propaganda umno laknatullah. Hancur umno. dah tak berjaya nk jatuhkan anwar.mcm2 diorang wat. what a shame man.rakyat tak bodoh.bukti pun kukuh.

Anonymous said...

awak nampak ke? sedangkan dalam islam kena ada saksi yang bukan fasik.......Allah beri kita akal supaya berfikir dengan waras....kalau tak samalah seperti yang berkaki 4 tu....kalau benar anwar tidak bersalah awak berhutang dengan dia.satu dunia baca tulisan awak...selagi itu awak mendapat dosa

Anonymous said...

"Anwar to orang islam, jadi dilarang same sekali melakukan seks dengan wanita lain ataupun sesama jantina.

Aku pun tak tau la macam maner orang masih nak sokong dia bila dah banyak bukti menunjukan sifatnya yang melampau.

Pemimpin begini boleh sesatkan umat."

Aku rasa pemimpin yang ada sekarang lagi buat orang sesat. Contoh paling mudah bak kata awak tadi orang islam patut tahu hukum Islam, tapi majoriti isteri pemimpin-pemimpin negara tak tutup aurat dan salam sesama bukan muhkrim tanpa berlapik. apa kata awak tolong tarbiah kat diaorang dulu..

Anonymous said...

Camana nak dapat kebenaran kalau penyokong dan kaum kerabat fanatiknya (Azizah dan Hadi Awang) sendiri mengelak untuk melihat video itu. Takut menghadapi kenyataan...

Senang je...bagi seluruh rakyat menonton kat TV...biar satu Malaya tau sapa yg kena....

Orang yang telah bersumpah dulupun tak kenapun....

Masih menunggu anuar Bersumpah

AbgFeroz said...

Kalau bagi DNA. Pasti DNA tu ditanam sebagai bukti (confirm punye). Kamu fikir siape yang control polis dan mahkamah? Apsal tak pakai DNA anwar ibrahim dari kes yang dulu? Sebab x sama kan. Sal tu buang kes...Melayu memang bodoh.

Cara said...

Nak takut pe DNA kena manipulate.. kalau betul2 dier xtakut salah dier boleh usul macam2 cara bersyarat kat mahkamah utk test DNA dier. Dia ada doktor peribadi dia ada peguam kan...doktor n peguam dia pasti tau pe nak wat utk elak dimanipulasikan... jawapan senang.. buat atau x buat.

tuhan je yg tahu.

Pemimpin yg berjuang di jalan tuhan ni kan.. dia xtakut salah tau? Kalau selamba je bagi DNA pastu Kena konspirat sekalipun tuhan tu tau dier jujur dia akan dapat shafaat yg kekal. Ini jujur pun x, berani pun x, actually dier takut apa? tuhan ataupun propa? Dia perjuangkan apa? agama atau nama? Ke dia xyakin tuhan akan tolong org terANIAYA?

Selalu menyatakan semua kes on HIM adalah konspirasi pastu bersikap paranoid camni... pastu ceramah sana sini cuba cerita side dia xsalah..tabur janji jugak...haih...

p/s: sampai bila...banyak lagi pemimpin lain boleh cungkil lah..dok tatang dia wat pe..PKR buang masa.PKR leh gi jauh kalau betul cara. tapi skang depa buang masa.

pronto said...

cukuplah mereka yang telah banyak menabur fitnah terhadap beliau, bertaubatlah

syoknya said...

DOWNLOAD FULL HD VIDEO ANWAR DISINI VIDEO ANWAR KLIK SINI

Anonymous said...

Kalau nak menuduh tu, dalam ISLAM dikehendaki hadirkan bersama 4 orang SAKSI yang TIDAK FASIK. Harap kamu semua tau lah apa itu "FASIK".

SHAN said...

saya tidak percaya yang amat berhormat datuk sri anwar ibrahim.....Yang melakukan sexs dengan seorang perempuan warga asing,apa yang tayang dalam gambar itu belum cukup bukti sebab gambarnya tidak jelas......

Anonymous said...

Pantatla.... semua cakap je. Mana link download tu?

Anonymous said...

dalam al quran ALLAH S.W.T telah menerangkan hukum-hukum agama ISLAM yang perlu diikuti olih hamba-hambaNYA.salah satu perkara yang ALLAH sebutkan ialah bab FITNAH.aku simpati dengan DSAI dan Keluarganya.Dugaan DAN MUSIBAH yang teramat perit menimpa mereka.Hanya ALLAH S.W.T yang MAHA MENGETAHUI.renungkan lah wahai rakyat MALAYSIA kisah NABI-NABI ALLAH DAN TOKOH-TOKOH AGAMA ISLAM YANG PERNAH DIFITNAH yang akhir nye mendapat perlindungan dari ALLAH S.W.T.

Anonymous said...

hahaha...masih orang tak kena siapa la anwar ibrahim lagi.....kes liwat yg pertama...kes liwatnya yang kedua...tak nak taubat bila disuruh buat demikian...nak serah DNAnya.berbagai2 alasan yg diberikan.bila kes video didedahkah oleh troi datuk T,dia orng pertama yg gelabah psala hal tu.buat sidang media.menapi hal tu..alahai anwar...bawa banyak bertaubat...ingat bila2 masa saja ALLAH SWT akan tunjukkan kebenaran..insaflah wahai manusia...

Anonymous said...

whoever this author was, hons degree with ass brain for ass studies..keep up with you stupidity and cash rewards....sick ass

Anonymous said...

Orang Melayu sibuk hal orang lain memang nombor satu! Fitnah bangsa sendiri nombor satu! Guna kan Islam sebagai passport untuk sibuk hal orang lain memang nombor satu! Suruh pergi interview untuk dapat kerja, cetak resume orang lain! Bila suruh buat kerja, MALAS!

Anonymous said...

korang ni hal cam ni pun nk kecoh tego la diri sendiri lau da ok ya... x ka korang rasa bp politik rakyat cam korang x dpt apa2 ga nak tuduh2 tau nak pertahan kn..bek wat hal sendiri lg best..

Anonymous said...

aduhai, kuat sangat ker asenye.. tunjuk ketepatan dan bukti yang kukuh dulu baru leh cakap.. jgn main redah jer..

Nursh95 said...

PUI!!!!PUKIMAMAK BEDEBAH ORANG UMNO GO BERLOCOK ATAS BOT LAA MATI LAA PUI!!!Saya olang cina also will support pkr.pui !!!!! umno suck mike hawk!

khairil said...

tak lama lg kita akan tahu sapa yg btl....bkn kita yg tentukan sapa yg salah....

Anonymous said...

kalau nak tahu, ini lah permainan politik. Siapa yang kuat dan pandai, dialah akan berkuasa tak kira dosa dan pahala janji hati puas.Ini dinamakan manusia, kepandaian juga boleh memusnahkan segalanya tanpa takut kepada Allah s.w.t tidak hairan dan tidak pelik ini pentas dunia. Ingatlah, hidup ini sementara sahaja bergembiralah pada yang menang bersedihlah pada yang kalah. Allah s.w.t yang tahu segala2nya.

Anonymous said...

sudah2 la penyokong si belalai ni,korang masih x boleh menerima kenyataan....kita tengok la nanti apa kesudahannya. Ingat "ALLAH MAHA BERKUASA"

asadullah said...

pttpun semua video ni kat blog puak bn.. takde modal lain.. nak memburukkan org je kerjanya..

Anonymous said...

korang tak boleh fikir ke..Anwar tu tak le sebodoh macam tu...buat sex sana sini..kalau berani pi cari pompuan sundal tu tanya...kenapa tak buat...lagi pun bodoh le kita kalau nak buat maksiat kita bersekonkol dengan musuh....orang yang percaya pun...tak guna critical mind..apalah korang ni..gunalah sikit akal..

Anonymous said...

takk... abang nuar memang pandai, pandai memperbodoh-bodoh kan bini dia, anak-anak dia pengikutpengikut dia, ahli pkr (kecuali karpal singh) dgn mengatakan bahawa dlm video tu bukan dia

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan