Followers

Friday, May 28, 2010

where is the SAMY...????

Desas desus yang menyatakan Samy Vellu yang dikatakan akan meletak jawatan sebagai presiden MIC pada tahun ini merupakan satu benda yang tidak mungkin menjadi kenyataan.. Rata-rata penyokong samy telah mula menampakkan yang samy ini masih lagi ingin menjadi sami di kuil kerana masah lagi tidak puas untuk mengenggam kuasa di tampuk tertinggi. Apa sebenarnya yang memaksa Samy tidak melepaskan jawatannya?? Adakah patut dia meletakkan jawatannya sekarang atau adakah dia ini merupakan penyelamat kepada undi-undi kaum india untuk BN??

Nyata banyak soalan perlu dirungkaikan kerana kini samy merupakan liabiliti yang paling kuat di dalam BN. Setelah lebih 31 tahun memengang tampuk pemerintahan maka elok la samy kini duduk di rumah menjaga anak dan cucunya tak pun pegi la ke kuil jadi sami lagi senang.. bagi la can kat muka-muka baru untuk pegang tampuk pemerintahan MIC yang dirasakan memang sudah sampai masa untuk melakukan rombakan. Kini aura samy sudah tidak ada yang nampak hanyalah aura GAS ( GERAKAN ANTI SAMY ).

Kenapa pula UMNO patut dipersalahkan diatas masalah dalaman MIC. Itu adalah satu steatment yang mangkuk bin Ayun yang dilakukan oleh anak Samy yang bangang ni Vell Paari yang memang inginkan bapak dia ni memegang tampuk tertinggi MIC. Jangan Vell Paari ni jadi PARIAA jukup la.. INGAT JAYA YANG TELAH DILAKUKAN OLEH UMNO YANG TELAH MEMASTI KAN BAPAK HANG TU JADI PRESIDEN SELAMA 31 TAHUN MANGKUK..

Yang pastinya Vell Paria ni perlu meminta maaf dengan UMNO dan BN dengan kenyataan yang telah diberikan. Jangan biarkan Nasi sudah menjadi bubur!!!! Samy is no more a Savior he is now a killer for BN !!!!

ShahBoy
Blogging To Unblock

3 comments:

||Aku Pemikir|| said...

salam blogger,

minta kebenaran untuk jadi your follower, minta juga untuk saudara menjadi follower sama di blog saya..

sama2 kita bertukar padangan dan idea.. :)

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/


hafidz,
YDP Persatuan Pelajar Malayisa Di Indonesia (PKPMI) Pusat
UNPAD,Bandung

shahboy said...

okey salam perkenalan mer hafidz

OneYear12Topic said...

This is last topic in our blog

Most people know Tan Boon Wah stand 4 hours is false story , but one thing why he choose 4 ? Because we finally
found 2 evidence that he has behaviour like the number 4 .
1st Evidence is dated July 8 2010 from MP Serdang Teo Nie Ching blog about 4 minutes .
Kindly note during this time most people not yet know TBWah 4 hour stand story on inquest 23 July 2010 .

But we believe Criminal Mind in December 2010 has already start backdated false blog on July 2009 say
he stand 4 hours . Anyway , you can check others old articles did he mention 4 hours stand story ?

2nd Evidence is dated July 25 2009 from jelas.info blog , which we visit this blog on October 2010
and only found that it also has something 4 minutes , in December 2010 .
http://t4tbh.blogspot.com/ has told Kajang councillor Tan Boon Hwa is a DAP member who is close to Ronnie Liu.
So the question what is benefit being close to Ronnie Liu ?
The answer is : Sungai Pelek Peruntukan DUN which upload by Bob K in jelas.info which we belive is
TBWah

http://www.thoughts.com/oneyear12topic/last-topic-tan-like-4

If Beng Hock receive instrutions from someone to create false invoice , and again why not 1 , 2
but why again 4 lagi . Because the person give order like TBWah idea of 4 ????


http://www.thoughts.com/oneyear12topic/donationap-tipuplan
http://www.thoughts.com/oneyear12topic/justice-for-beng-hock

Section 01 . What is Lee Kee Hiong and Lee Wye Wing secret ?
Section 02 . What is Ean Yong Hian Wah secret ?
Section 03a . Who is pH and IQuit in MP Serdang Teo Nie Ching blog ?
Section 03b . What is Kajang councillor Tan Boon Wah secret ?
Section 04 . What happen last 2 days before Beng Hock die ?
Section 05 . What is Ronnie Liu , the innocent man BIG secret ?

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan