Followers

Monday, November 2, 2009

Kes Pusat Hiburan di Selangor - Elizabeth Wong salahkan Media!!!!


Baru-baru ini hebohlah satu cerita yang mendakwa kerajaan negeri akan mengusulkan supaya pusat hiburan dibenarkan beroperasi sehingga pukul 3 pagi. Mula la pihak media main isu ni kat semua akhbar.. Tup-Tup bila isu dah panas nak jadi kontrversi mula la ada orang cuba menyalahkan pihak lain. biasa lah tuduh menuduh ni memang sudah menjadi amalan pakatan pembangkang sejak dari dulu lagi.

Ni yang terbaru Eli bogel kita ni pulak buat kenyataan akhbar menyatakan tidak ada pun suara yang mahu buat usul itu. Serta Eli juga menyatakan kerajaan Negeri tidak pernah menyuarakan Isu mengenai melanjutkan masa untuk semua pusat hiburan di selangor. Dan dia mula lah salahkan pihak akhbar kite ni dan cakap pihak akhbar lah yang punya angkara dan sebab akhbar lah duk buat publisiti pasal selangor ni yang menjadikan selangor hari ni macam ni.

emm jom kita baca kenyataan brother Gagap kita ni pada satu majlis brother Gagap kita ni yang merupakan menteri besar negeri Selangor berkata Kerajaan Negeri Selangor akan membincangkan secara serius cadangan untuk melanjutkan operasi pusat hiburan sehingga pukul 3 pagi di beberapa kawasan pentadbiran pihak berkuasa tempatan atas alasan untuk meningkatkan industri pelancongan di negeri ini.

Mane satu yang betul ni. kite nak percaya Brother Gagap ni ker atau Cik Eli Bogel ni.. aku pun kopuis ni... tapi tak pe la ini merupakan satu bukti yang menyatakan bahawa di selangor ahli-ahli exco dia dah tak sefahaman. Sampaikan MB dia buat steatment pun dia tak tau.. adusss.. Untuk abg-abg Media teruskan membongkar serta menulis.. buat dek je cakap Eli bogel tu..

P/S: Nasib baik geng-geng media ni tak sebar gambar bogel dia.. tu pun dah cukup bagus dah..!!!

salam
ShAhBoY

4 comments:

orangkampung said...

Bro,
kalau si eliz ni bising-bising ulas sana ulas sini senang je buka balik cerita pergaulan bebas dia.....buka fail satu-satu serang habis-habisan bulu-bulu dia.

tu lah dasar politik murahan. Ada skandal tak letak jawatan....sial-sial-sial dia ni....

YANG GAMBI said...

Salam bro, biasalah mulut dia ni dah lama kot tak kena sumbat.....kah...kah....kah....

Macam cerita dia juga,dia sibuk media yang sengaja heboh dan siar gambar bogel dia tu...... dah tu ada pulak muslimat PAS yang menangis-nangis simpati sek bebas daia.....kah...kah....kah....kah...

jiwakita said...

salam...

NIE NAMANYA PROJEK TERSOROK...
USUL DAN TERUS LAKSANAKAN..
TAPI MEDIA TERLEBIH BAU
(KUAT DERIA)...JADI MANA
TELUS DAN BERINTEGRITI YG DILAUNGKAN
PEMIMPIN PR?

MEDIA-PENYEBAR BERITA, HARUS DIPERSALAHKAN?

Che Leh Jangok said...

Takpa dah eli sorang tu. Dia dah pandai pakai baju kurung dan bertudung lagi masa gi jumpa nicko kat kb. Dah tobat dan diampunkan oleh nicko tu. Dah bersihlah tu.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan