Followers

Tuesday, November 3, 2009

Menyatakan Perkara Yang Benar - Hasan Ali Kena Tutup Mulut!!!!


Pimpinan Tertinggi Pas menasihatkan agar Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali tidak memberi sebarang kenyataan atau komen berhubung mana-mana isu kerana beliau kini dalam siasatan parti.

Dr Hasan berkata, beliau dinasihatkan berbuat demikian supaya tidak mengganggu proses siasatan yang dijalankan.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai kenyataan bekas Menteri Besar, Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo yang mengatakan bahawa krisis dalam Pas Selangor hari ini akibat terlalu mengikut telunjuk DAP yang dilihat lebih berkuasa dalam pentadbiran kerajaan negeri Pakatan Rakyat (PR).

“Oleh kerana saya kini dalam siasatan, pimpinan tertinggi parti menasihatkan agar saya tidak membuat sebarang kenyataan sepanjang proses siasatan dijalankan.

“Tempoh siasatan juga belum dapat dipastikan,” katanya.

Sebelum ini, Pas mengambil keputusan untuk menyias:at beberapa pemimpinnya termasuk Dr Hasan berhubung kemelut dalaman yang tercetus hingga menimbulkan ‘huru-hara’ dan cadangan mengadakan EGM bagi menyingkirkan beberapa pemimpin bermasalah.
Macam ni lah orang PAS.. Bila tahu kesalahan dia akan dibongkarkan suruh lah orang tutup mulut.. emm macam mana ni bang... Boleh ke tutup mulut Hasan Ali tu.. Penat jugak Bang...

salam
ShAhBoY

15 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, itulah yang berlaku dalam PAS sejak mereka bersahabat baik dengan Anwar dan DAP.....

Mana-mana pemimpin PAS yang benar-benar tulus memperjuangkan Islam, mereka akan cuba singkirkan, kalau tidak kena tutup mulut....

Tidak hairanlah masa ini kita lihat, ustad-ustad kafir dari DAP dan PKR dibenarkan memberi ceramah dalam Masjid untuk mentarbiyahkan orang Islam.....

Che Leh Jangok said...

Kalu mu 'kecek mu derako. kalu derako jatoh talak tigo.

Mano aci main gari lagu tu. Pah kalu mu jahat ?

Anonymous said...

inilah akibatnya apabila islam di partikan maka mereka tidak lagi brjuang utk ugama bangsa, tapi mereka akan brjuang utk kerusi kuasa pangkat dan rm.dan menggunakan agama sebagai topeng dlm mncapai tujuan tsbt- unperfectstone53

Anonymous said...

Hassan Ali sebenarnya pengecut dan bacul, persis species Yahudi mamfus. Dia sebenornya lah kan, takut ditendang dari jawatan. Kalau dia lari dari Parti Ajaran Sesat, maka terjatuhlah talak 3 terhadap perkahwinan beliau. Terpaksa bercerai dgn isteri dgn talak 3 tak bole rujuk. Kalau nak rujuk juga, kena lah pakai kawan rapat beliau, teman2 dari DAPig, Hindraf dan sbegainya. Teman2 beliau semua lagi tunggu, dan sanggup korban apa saja demi Pakatan Rakyat. Mereka bole pakat dalam apa saja perkara dan apa saja situasi, termasuk situasi khidmat yg macam gini. Hassan Ali dok lagi pikir siapa teman2 yg deia bole percaya, Abang Ronnie ke, Lim Kiat Siang ke, Guang Eng ke, Ngo dan ngeh ke, Siva Ke, Gobala ke, ataupun Kapal Selam anak berenak. kahh ..kahh kahh. Demi Pakatan Rakyat lah kott. semua mamat terencat akal,lagi air liur meleleh tunggu dapat perlawaan oleh Hassan pokemon, nak jadi ina buta ke, Benggali Buta ke, ataupun Keling buta. kahh kahh kah, ketawa kan dia. hahh.hahh.hah

Boleh said...

orang islam bodoh macam babi. patut mati punya agama. muslim semua otak kering. cipta nama bodoh ada lah.

konek said...

the most boring stupid blog ive ever read
dumb head malay = lazy monkey low class citizen
fuck malay racist, baboon species, eat shit,
malay cant do anything even writing simple blog, they can only blame others, racist, talk rubbish like owner of this blog, i bet you come from low class malay kampung eat shit that proud of rempit, shame on you, fuck malay taliban terrorist
shit name = shame boo

coolooc said...

Because Chinese race is a superior race than a inferior malay race.

Chinese race vs malay race -

Usually

Skin - malay race is much blacker.

Brain (IQ) - malay race is much more low.

Face - malay race is much uglier.

Height - malay race is much smaller.

Physical ability - malay race is much more inferior.

Such truth may know you too who is a malay race.

All thing is because a malay race is very inferior than a Chinese race.

vesewe said...

That is why UMNO babi is the most arrogant, corrupted, racist and terrorist race in the world. To the world population, malay is only a minority. And yet, still keep on talking about Islam, Muslim, Syariah law. Shame on you!

fargowin said...

If malays are so unhappy in this land, they are free to go back to Indonesia, nobody stop them.

They are laughed at by everyone in this world for being lazy, stupid, useless morons.

If we want a good country – we must destroy the Umno party first.

winner said...

Polis = Melayu = Rasuah
Askar = Melayu = Panglima2 bodoh
Bank = Melayu = Jadi kuli
Hospital = Melayu = Balaci untuk doktor india hahahahaha…
Sekolah = Melayu = Bodoh2 belaka (nasib baik ada cikgu india dan cina)
Sistem Kehakiman = Melayu = Senang dibeli (anne VK Lingam juga control badut2 melayu kapiaq hahahahaha)

YOU GO AND EAT SHIT!!!
YOU HAVE NEVER IMPROVE YOUR BRAIN AND STILL EAT SHIT
You scumbag..........were really have no brain, the head is full of tahi
Dey subsidize melayu kapiaq mother fucker, why are you bucking like anjing kurap lol…lol…lol…lol…lol…hahahahaha…

Anonymous said...

Chinese race (kafir) = pig = lancau =cibai.

Anonymous said...

hey mamak taiping, jangan duk kutu sangat tok guru aku tu...aku bagi penampar kan..mua ingat aku tak kenal mu ko

Anonymous said...

cooloc sampai forgowin tu adalah cybertrooper cina komunis yg biasa spam blog.

buang semua komen dia. tak datanglah dia.

future phenomenon said...

salam ziarah, jika mahu mengetahui rahsia nusantara, islam dan kebangkitan akhir zaman sila mengunjungi www.nusanaga.blogspot.com

Anonymous said...

hahahaha...ini ejen yahudi..kawan syaitan dan iblis...

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan