Followers

Tuesday, June 23, 2009

Waran Tangkap Untuk Ahli parlimen PKR S Manikavasagam - Kisah Kematian Mengejut Aktores Tamil Malaysia K Sujatha


Berita yang menggemparkan seluruh negara tentang kematian mengejut pelokon filem dan drama K. Sujatha yang dikatakan mempunyai kaitan dengan Ahli Parlimen Kapar. Siasatan Masih dijalankan dan pada pagi tadi waran tangkap telah dikeluarkan terhadap ahli parlimen PKR S Manikavasagam setelah gagal menghadiri siasatan awam berhubung kematian mengejut pelakon K Sujatha.

Waran itu dikeluarkan oleh koroner Mohd Faizi Che Abu pagi ini selepas beliau dimaklumkan bahawa ahli parlimen Kapar itu enggan menerima sapena yang cuba diserahkan semalam.

Ketika dihubungi Malaysiakini hari ini, Manikavasagam berkata beliau enggan menerima sapena itu yang diserahkan di Parlimen dan sewajarnya polis menyerahkan di kediamannya atau bilik operasinya di Kapar.

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

3 comments:

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

Memang sudah sikap PKR sama dengan Penasihat dia Anwar Ibrahim ada ajee alasan...hai aku tidak faham bila lagi Orang Melayu dalam PKR hendak sedar

Generasi Pejuang Bangsa said...

fuh ..ada hubungan dengan aktres Tamil Malaysia lagi ..

siasat jangan tak siasat !!!

tak kira la dia Ahli Parlimen ke ,salah tetap salah

C L J said...

Inilah jenis orang yang selalu menonjol dalam PKR kerana itulah yang sebenarnya yang sedang dicari dan dikumpul oleh si Anuar untuk menjana matlamatnya yang asal: ie (cara 1) EVOLUSI dilaksanakan melalui ABIM dahulu: (cara 2) REVOLUSI dulu dia kata merbahaya, jadi telah ditanggohkan. : (cara 3) MENYUSUP MASUK DALAM SALURAN KUASA SEDIA ADA TETAPI KITA MESTI SAMPAI KE PUNCAK. ini telah dilaksanakan, tetapi beliau telah gagal untuk sampai ke puncak.
Sekarang si Anuar itu tidak punya pilihan lain melainkan (cara 2) REVOLUSI. Kini bila Manikavasagam kena tangkap satu lagi acara mencabar MAHKAMAH dan kedaulatan undang undang akan tercetus. AGENDA UNTUK MEMBINA KEKECOHAN DAN KEGELISAHAN SEMAKIN SEMARAK. HASRAT SI ANUAR UNTUK MENCETUSKAN SEBUAH REVOLUSI SUDAH SEMAKIN HAMPIR. Relakah kita semua untuk melihat semua ini terjadi dan menghancurkan NEGARA?

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan