Followers

Saturday, June 13, 2009

Siapa Sebenar Rosmanuddin Mansor Yang Membuat Pendedahan Palsu Dan Mengaku Adik Kepada Isteri Perdana Menteri.. Pendedahan yang berkepentingan???

(Betul ke anda adalah adik sebenar Datin Rosmah???)

Satu Klip Video telah dipaparkan di Youtube yang melibatkan pendedahan yang kononnya mengemparkan seluruh negara yang dilakukan oleh seorang lelaki yang mengaku dirinya adalah adik dan keturunan kepada Isteri Perdana Menteri kini iaitu Datin Seri Rosmah Mansor. Betul ke???

Betul ke adik sebenar atau adik angkat?? Nama bapak sama bukan bermakna dia ni adik kandung rosmah??? Shahboy terdetik untuk membongkar rahsia ini kerana sebenarnya pasti ada sesuatu yang tidak dinyatakan oleh lelaki yang bernama Rosmanuddin ini.Apa sebenarnya tujuan dia mendedahkan perkara yang sememangnya tidak ada bukti!!! Pasti ada udang di sebalik batu ni???

Ada satu petikan dalam video ini menyatakan yang Datin Rosmah tidak membantu langsung adik angkatnya ini. Datin Rosmah dikatakan tidak mahu membantu adik beradiknya itu. Betul ker??

Shahboy terdengar dari rakan-rakan dan kini inginkan kepastian!!! Shahboy nak tanye rumah yang dia duduk tu hadiah dari siapa???? Masa dia belajar dulu di universiti siapa yang tanggung??? Kerja yang dia dapat skarang ni siapa yang bagi??? Siapa yang sara anak beranak dia masa belum dapat kerja..???

Jawab lah semua tu dan beritahu rakyat yang semua itu bukan pemberian kakak angkatnya. Betul atau Tidak???.. Shahboy juga terdengar dari rakan-rakan seperjuangan yang menyatakan semasa ibu dan ayah Datin Rosmah masih ada dia tidak pernah mengambil tahu akan makan dan pakaian. Semuanya telah diberikan oleh Datin Rosmah.

(Kenapa akan Che Mah ni duk sebok-sebok buat kononnya ada pendedahan ni.. Ke masih ade hajat yang tak sampai.. Kisah percintaan ker???)

Kenapa video ini sekarang baru hendak terbitkan??? Kenapa tidak dikeluarkan semasa arwah Ayah dan Bonda masih ada?? Masihkah anda ingat lagi sebelum anda di bin nama Mansor????

Jangan hanya pandai meminta tetapi tidak pandai berterima kasih!!!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

10 comments:

Anonymous said...

aku dah tgk video dia ..... bagi aku la benda ni masalah dalaman keluarga dia la.....irrelevant ....

apa yg anwar nak ya....??? fitnah la abg najib, takkan dah abis modal kutt.... atau org kepercayaan kaki spin dah cabut gi austolia...RPK...kih kih

itu pun kalau video ni betul laaa ....aku takut2 kalau rosmah yg dimaksudkan tu si rosmah yg jual karipap kat simpang 4 tu.....kan ke kes nayaa...

sbb video ni main tangkap sekerat2.... tah rosmah mana yg dimaksudkan tu....

yg ada pun sub - title .....kalau stakat sub-title geng2 pkr mmg pakar spinn laaa..kih kih

biasa la dlm keluarga mana2 pun ada masalah masing2....

tapi cincang air tak kan putus, lama2 bertaut la semulaaa.....

Jamal.

Anonymous said...

aku rase kau ni seorang yang kaki mengampu..

sumandak bayu said...

Aku tak rasa brokenTHEcode nak ampu kaki ROSMAH

persoalan yang dia kemukakan satu persoalan gak kena di JAWAP bagi yang mengaku ADIK ROSMAH...

Nape masalah keluarga nak dibawa sampai masuk YOUTUBE nyata memang ade yang diMALUKAN.....

Bila keluarga sendiri nak malukan darah daging sendiri.... macam ade yang tak kena tu BRO

Ambo pun dah tengok klip ni masa nak larikan diri keluar dari Malaysia nyata sekali macam LAKONAN semata-mnata....

Harap insaflah INDIVIDU yang DAJAL asyik nak keruhkan aje KEHARMONIAN negara KITA...

Datu S said...

mengampu saja ko ni..ini cerita peribadi orang jangan cerita sini, tak baik bedosa

Jeffry said...

KLU DH TERANG2 YG MEMBABITKAN ISTERI PM TENTULAH ADA BYK PERSOALAN. RAMAI YG MEMUJA DAN TAK KURANG YG IRI HATI DGN ISTERI PM. INI SLH SATU DRPNYA. ATAS MOTIF APA YG NAK DI KETENGAHKAN OLEH ROSMANUDDIN NI HANYA DIA AJE YG TAU. SEKADAR NK TUMPANG GLEMER ATAU ADE AGENDA LAIN?

Anonymous said...

Tetapi aku tak heran kalau itu semua berlaku dalam kenyataan yang dinyatakan video tu. kerana orang2 yang tak beriman akan lakukan apa saja, mereka hanya mengejar kepentingan dunia dan akhirat dilupakan.

tatapi mereka lupa bahawa maut sentiasa berdamping dgn mereka dan terlalu rapat, mereka juga tak pernah memikirkan ttg kematian, ttg siksa kubur, tt hari pembalasan di akhirat nanti..dgn kata lainya JAHIL.

Banyak orang menyangka bahawa JAHILIYAH adalah period sebelum Islam yang berlangsung selama kurun tertentu, pada waktu tertentu disemenanjung Arab.
Orang orang yang berfikiran seperti itu tidak mungkin dapat membanyangkan bahawa KEJAHILIYAHAN itu benar-benar ada pada abad ini, mereka tidak dapat memahami makna sebenar JAHILIYAH seperti yang dimaksudkan oleh AL-QURAN.

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM
"Apakah hukum Jahiliyah yang mereka kehendaki, dan (hukum) siapakah yang lebih baik daripada (hukum) Allah bagi orang-orang yang yakin?" (Al Maa'idah: 50)

Ada kalanya KEJAHILIYAHAN berkata pada mereka, bahawa gagasan dan perilaku yang mereka hayati itu tidak menyalahi kehendak ALLAH. Apa saja yang mereka perbuat dibenarkan oleh ALLAH dan sejalan dengan perintahnya.

Anonymous said...

Apabila ada manusia yang mendedahkan keburukan orang lain, dalam hatinya mungkin ada sesuatu yang menjijikkan. Lebih baik kita semua berfikir u ntuk kebaikan dan kebenaran untuk semua. Tidak ada satu pun agama di atas muka bumi ini sukan akan kemusnahan dan kerosakan tapi kemusnahan dan kerosakkan yang berlaku disebabkan oleh kejahilan manusia yang hanya zahirnya saja manusia tetapi hakikatnya adalah haiwan.

Anonymous said...

Apabila ada manusia yang mendedahkan keburukan orang lain, dalam hatinya mungkin ada sesuatu yang menjijikkan. Lebih baik kita semua berfikir u ntuk kebaikan dan kebenaran untuk semua. Tidak ada satu pun agama di atas muka bumi ini sukan akan kemusnahan dan kerosakan tapi kemusnahan dan kerosakkan yang berlaku disebabkan oleh kejahilan manusia yang hanya zahirnya saja manusia tetapi hakikatnya adalah haiwan.

Parpu Kari said...

Bodoh punya statment. Kalau tak benar saman jer...lah. Apa ngko nak sebok ngan Bik Mama.

Anonymous said...

brokenTHEcode
-> kamu ni gabungan mahasiswa M'sia.. ke? proksi UMNO lah ni. x yah ceta banyak, Rosmah tu tak tutup aurat, terang2 asas dah teruk.. x yah nak cover le bro.... demi Allah.. aku doakan mereka mendapat petunjuk.. dengan diri engkau sekali bro.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan