Followers

Thursday, June 11, 2009

Hajat Sebenar Anwar - The Real Anwar's Ambition!!!


Anwar Ibrahim tu seperti yang dia sendiri istiharkan sendiri kepada beberapa orang sahabat pada malam 30hb. Nov. 1981 cuma mahukan:
1. Pangkat dan Kedudukan.
2. Kuasa dan
3. Wang yang banyak yang tidak boleh habis (seperti disarankan oleh pimpinan pemikir yahudi). Tetapi kita mesti sampai ke puncak.

Cara untuk mencapainya kena satu-satu. Kaedah pula ada 3 iaitu:
1. Evolusi (dah lama dia buat melalui ABIM tapi terlalu lambat) .
2. Revolusi (Merbahaya dan mungkin terhalang terus).
3. Menyusup masuk melalui saluran kuasa sedia ada; tetapi mesti kena sampai ke puncak dengan apa cara jua pun.

Nuar dah laksanakan cara ini dan berjaya menipu Tun M dan dah berjaya juga mengamalkan berbagai cara (tampa mengambil kira nilai syariat mahupun moral). Setelah beliau berjaya mengkayakan diri dan kawan2nya dengan akaun-akaun selamat di bank-bank luar negara dan mahu melaksanakan tahap terakhirnya barulah Tun M sedar dan mengambil tindakan terpaksa untuk menghalang. Maka terhalang juga Nuar dari sampai ke puncak itu.

Kini Nuar tidak ada cara lain lagi untuk sampai ke puncak itu. Cara 1 dan cara 3 dah dilaksanakan. Kini beliau cuma punya cara ke 2 sahaja. Maka janganlah rasa heran dan pelik kalau segala macam tindak tanduk beliau serta beberapa NGO di bawah pengaruhnya sekarang ini kelihatan seperti sengaja berlaku dengan tujuan untuk mencetuskan sebuah revolusi di Malaysia ini.
Sudah bersedia dan relakah kita?

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

2 comments:

Anonymous said...

tengok muka pun dah boleh kita tau ni mesti bapak setan ni.. muka aja baik tapi punggung kasi orang da!!!!!

tolong la liwat sy bagn nuar

TokLimbong said...

kepentingan diri dan kroni telah mengatasi agama, bangsa dan negara. mungkin itu prinsip yg telah diterap dalam diri beliau. go to hell anuar manusia bayangan iblis seperti dalam gambar yg tuan uplode.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan