Followers

Tuesday, June 9, 2009

Lets Bring The Sodomy Of Saiful Bukhari To The Court!!!


Terdapat banyak desas-desus yang menyatakan bahawa Anwar Ibrahim mungkin akan cuba melakukan sesuatu dan cuba mengelak dia daripada pembicaraan mengenai kes liwatnya dengan saudara Saiful Bukhari. Anwar telah membuat perancangan yang rapi supaya dalam masa terdekat ini dia dapat melolosi daripada kebenaran yang telah dia lakukan. Difahamkan dari rakan2 keadilan dia akan ke Amerika 2 hari sebelum pembicaraan dan ingin meminta supaya pembicaraan ditangguhkan.

Apakah lagi propaganda yang mahu dilakukan oleh Anwar ini. Keputusan ujian keatas Saiful telahpun keluar dan Anwar kini tidak boleh bersembunyi di balik bayang-bayangnya. Setiap perkara yang salah pasti akan salah dan tidak boleh dihalalkan. Shahboy yakin dalam pembicaraan ini kita bakal tahu siapa dia sebenarnya Lelaki yang bertopengkan manusia ini. Banyak lagi pendedahan yang bakal ditaburkan dan secara terus akan menjawab beberapa persoalan yang masih lagi kabur. Sebagai contohnya Adakah Anwar Peliwat???

kita lihatlah kebenaran yang akan muncul kelak. Disebalik penipuan pasti akan ada kebenarannya. Berapa lama lagi Anwar akan berjaya membolosi pemikiran rakyat yang menyatakan bahawa dia sebenarnya dianayai???? Berapa lama lagi Anwar akan menjadi "alim"???? Berapa lama lagi Anwar boleh meraih simpati rakyat??? The Answer is on this 1st July!!!

Marilah rakan-rakan ku ..marilah bersama dengan shahboy untuk memastikan Anwar ke mahkamah pada 1 July 2009. Lets bring Anwar to the Court!!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

5 comments:

Anonymous said...

jom kita jgn beri bang nuar lari bulan depan.. kejar ini mamat.. owh pandai buat kenela pandai tanggung bang..

abg jubur

Anonymous said...

jom kita jgn beri bang nuar lari bulan depan.. kejar ini mamat.. owh pandai buat kenela pandai tanggung bang..

abg jubur

sutera putih said...

ish3,,,
amendalah...

Anonymous said...

salam.. saya nk tegur salah satu widget kamu ttg "hudud mania".. anda macam mempersendakan agama,,, walaupun tak sukakan usul tersebut.. jgn hina mcm tu.. itu hukum Allah... jgn politik kan hal tersebut.. harap sangat kamu hormatinya... maaf.. sekadar ingtan sesama makhluk...

geecantik@blogspot.com said...

Oiii dasyat la mamat tu.Bile la dia tu nak rentikan keje gile.Meroyan tak abih-abih nak jadi PM.. Bile ade kes nak lari. Pengecut cakap saja besar.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan