Followers

Friday, April 24, 2009

Eksklusif - Karpal Tersungkur Ketika Naiki Tangga Mahkamah

(Lain kali hati-hati ye jangan jatuh tangga lagi tau..)

Ahli Parlimen Jelutong, Karpal Singh yang juga Pengerusi DAP tersungkur selepas kerusi roda yang diusung pembantunya hilang imbangan ketika menaiki tangga di Mahkamah Tinggi di sini, hari ini.

Keadaan itu menimbulkan sedikit kekecohan kerana keadaan tangga bangunan mahkamah itu yang sempit dan dipenuhi dengan lebih 20 penyokongnya yang mengiringinya ke kamar Mahkamah Tinggi di tingkat satu bangunan itu.

Karpal mengetuai pasukan peguam yang mewakili syarikat pembalakan, Seruan Gemilang Makmur Sdn Bhd bagi kes permohonan kerajaan negeri untuk menangguhkan perintah mandamus oleh Mahkamah Tinggi, Isnin lalu, yang mengarahkan Menteri Besar, Datuk Seri Adnan Yaakob membayar RM63 juta kerana melanggar kontrak perjanjian pemberian konsesi pembalakan di Mukim Bebar, Pekan pada pertengahan 2000.

Itu lah akibatnya kalau tak serik2 lagi tak tau la apa nak jadi, tuhan baru je bagi ujian kecil, nasib baik jatuh tangga tak tinggi.. kalau buat jahat lagi nanti tuhan kasi lagi teruk baru tau!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

5 comments:

Anonymous said...

padan muka la karpal.. tulah la hang derhaka sangat dkt sultan..

very good!!!!!

Anonymous said...

nasib baik tu,kalau silap hb kena PRK lagi,membazir wang rakyat...

Anonymous said...

Dulu kena tampar dengan Kiyai Arshad pun tak serik-serik.
Sekarang macam mana?

TAMING SARI said...

La..

kenapa tak mampus terus anjing ni.

Dia yang jatuh salahkan mahkamah tiada kemudahan OKU.

OKU tak buat salah le sampai masuk mahkamah.

Si sigh ni je tak sedar-sedar diri.

Bodoh punya sigh.

Rantong said...

Salam ziarah. Mungkin ini dapat membantu kita diwaktu gawat sekarang.

Rancangan "Who Wants To Be A MillionaireBlogger.Net" kini, ke udara di screen komputer anda. Sertai & daftar sekarang. Kemasukan adalah PERCUMA...

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan