Followers

Thursday, July 24, 2008

kisah si sakit pinggang dan mamat bertopeng!!!!

(Gambar: Seorang bodyguard Anwar juga bertopeng. Mungkin untuk tujuan keselamatan dia menutup wajahnya. Jadi tidak salah polis bertopeng menahan Anwar pada 16 Julai lepas?.) Menurut Sankara Nair (Peguam Anwar Ibrahim) dalam Malaysiakini, 17 Julai 2008, Anwar mengadu sakit pinggang selepas dibebaskan dengan ikat jamin pada pagi 17 Julai 2008. Nampaknya sakit pinggang Anwar berulang lagi setelah membuat pembedahan di Munich, Jerman pada Oktober 2004. Setelah hampir 4 tahun Anwar tidak mengalami kesakitan tersebut tiba tiba sakit pinggang tersebut muncul semula. Benarkah Anwar benar benar sakit pinggang?
Lihatlah kembali bagaimana cergasnya Anwar berjoget bersama dengan Nallakaruppan dalam pilihanraya kecil di Ijok. Lihatlah kembali bagaimana aktifnya Anwar bernyanyi lagu “Ajijahku Sayang” dalam sebuah rancangan televisyen Indonesia pada tahun lepas. Lihatlah nyanyian tersebut di http://www.youtube.com/watch?v=8RYCao5pZ2U. Lihat juga bagaimana cergasnya Anwar dalam tahanan ketika mengadu sakit pinggang. Benarkah Anwar sakit pinggang? Atau ini satu lagi lakonan hebat Anwar?

Pada 18 Julai 2008, Anwar telah pergi berceramah di Jasin Melaka (http://www.youtube.com/watch?v=RLjqhP8tVe0). Tiada langsung kelihatan kesakitan pinggangnya berlaku. Menurut sumber dari Melaka, kehadiran Anwar ke Melaka ialah untuk mengatur orang orang Anwar masuk bertanding dalam organisasi UMNO Cawangan. Anwar mahu melihat Melaka ditawan setelah Negeri Sembilan hampir hampir jatuh ke tangan Pakatan Rakyat. Menurut sumber itu lagi, orang-orang Anwar yang akan bertanding di kebanyakan UMNO Cawangan di Melaka. Salah satunya ialah UMNO Cawangan Ramuan Cina Kecil. Mereka sudah pun menjemput wartawan asing untuk bersama sama mempromosikan sebuah program di sana pada 29 Jun lepas.

(Gambar: Apakah Anwar akan kembali memakai uniform ini kembali?) Benarkah Anwar sakit pinggang? Bukankah doktor luar negara dari Jerman sudah pun memberi rawatan yang terbaik kepadanya?. Anwar juga menyatakan bahawa kalau boleh laporan DNA mesti juga dianalisa oleh doktor dari luar negara. Jadi jangan hairan bila orang yang bernama Sean McCormack dan Tom Casey dari luar negara membela Anwar. Mengapa Anwar cuba mempertikaikan doktor tempatan? Jika doktor luar negeri bagus, Anwar yang mendapat rawatan sakit pinggang di Munich, Jerman tidak akan sakit pinggang lagi. Apa pula selepas ini? Lepas ini ada lagi arsenik, AIDS dan lebam lebam?

SHAHBOY
Exco Hubungan Luar Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

No comments:

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan