Followers

Thursday, August 25, 2011

Arlene Tan bt. Khalid Buat Kontroversi lagi - pendedahan Inbox Email Arlene Tan oleh Team Gaysec




Apa dah jadi ni. Hari tu siap buat laporan polis lagi mengenai minah ni tak salah la tak kutuk Islam lah ni apa pulak yang berlaku ni kenapa boleh tulis macam ni. Mesti ada yang tak kena ni. Ada Udang Di Sebalik Batu ni.. Sila Jawab Arlene Tan!!!!!!!!

Ni Pasai apa sampai sent benda macam ni sampai cakap nak makan babi masa sahur ni!!!! apa cerita minah sekor ni!!!!! hang nak buat wayang ka!!!!!!!

ShahBoy

1 comment:

Anonymous said...

dia ni anak kacukan yg sebelah emaknya berasal dari kafir. memang ada terjadi sebegini. apabila lahir kurang bimbingan asas agama Islam dan ada yg terikut-ikut budaya dan fahaman keluarga dari sebelah ibu yg bukan Islam. jadi untuk melaksanakan rukun Islam yg ke-2 dan ke-3 tu mungkin terasa macam satu paksaan dan jiwa jadi memberontak.

itu yg kurang bimbingan agama. yg lebih parah lagi bila anak lahir ibubapa bercerai lagilah malang jadinya.

saya cerita ni dari pengalaman yg saya pernah lihat sendiri dan diceritakan kpd saya. walaupun ibubapanya tidak bercerai tapi sungguh malang gadis ini akhirnya didapati terpesong akidah akibat meminta pertolongan dari keluarga bukan Islam sebelah ibunya dalam cubaan menyelesaikan masaalah peribadinya dan untuk mencapai cita2nya.

sewaktu bekerja dulu dipejabat ada seorang gadis kacukan Melayu + Cina macam Arlene Tan ini malah wajahnya lebih ayu lagi. oleh sebab2 tertentu cintanya tak dibalas oleh jejaka idamannya yg bekerja satu pejabat dan kerana mungkin terasa malu, lalu dia mengambil keputusan berkerja disyarikat lain. mengikut pemuda tersebut kisahnya tak terhenti disitu, dia telah membomohkan pemuda ini (datuk sebelah bapa gadis ini seorang bomoh terkenal juga) untuk menyukainya tapi pemuda tersebut tetap tidak menerimanya kerana dia berkeyakinan dirinya tak setaraf dgn gadis ini kerana ayahnya seorang yg kaya dan berjawatan tinggi dalam kerajaan, sedangkan dia dari keluarga yg kurang serba-serbinya. bermacam-macam perkara dialami oleh pemuda ini dan nak jadi cerita suatu hari akhirnya Tuhan telah memberikan jawapan kpd persoalan dihatinya dgn menemukannya dgn gadis ini secara terserempak, walaupun hati pemuda ini terasa kesal dgn apa yg berlaku dan dilihatnya, tetapi Tuhan telah mentakdirkannya begitu; gadis itu telah mengambil keputusan untuk menjadi sami Buddha ...

sedangkan Arlene Tan pula mengambil haluan mudah(?) dgn memburuk-burukkan agama Islam ...

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan