Followers

Sunday, August 16, 2009

PAS - Diantara Takbir dan Take Beer !!!


Semanjak dua menjak ini senario politik tanah air khususnya parti pembangkang umpama menyuluh pada waktu siang.. Kini wajah-wajah jahat mereka di balik pakaian yang menutup aurat mula menampakkan diri. Bagi PAS tidak ada negara ISLAM yang ada Negara SELAM, bagi DAP Tidak ada Negara Malaysia tapi ada Negara Singapura, bagi PKR pula Tidak ada Tanah Melayu yang ada Tanah Amerika!!!

Isu di selangor baru-baru ini mula membuka mata semua rakyat khususnya rakyat melayu yang terlalu taksub akan PAS kononnya yang begitu ISLAM kerana selalu melaungkan TAKBIR.. akan tetapi di Selangor mereka melaungkan TAKE BEER!!!!

Apa sudah jadi ni bro!!! Dahulu PAS dengan langtang menyuarakan pengharaman ARAK di negara ini dan jika mereka dapat menawan Selangor mereka akan tutup kilang ARAK!!!! tapi yang jadinya pula adalah memberi tender-tender baru kepada peniaga cina untuk menjual arak di sekitar kawasan Selangor walaupun kawasan itu majoriti orang ISLAM!!!! Memang take beer Lah bro!!!


Dahulu juga Ustaz Harun Din dengan lantang mengutuk kerajaan kerana membenarkan penjualan arak di Langkawi Kerana negara ini negara ISLAM tetapi mana pula kelibat Ustaz Harun Din ini semasa Selangor membenarkan penjualan arak berleluasa di Selangor!!! mana Ustaz pegi.. emm tengah ubat orang kat Darul Shifa Kot???

Apa jadi pula dengan ulamak yang kononnya maksum En Nik Aziz ni!!! Awat senyap bila Hassan Ali bagi jual Arak kat selangor!!!! bila Nasaruddin nak baik-baik dengan UMNO pandai pula teriak maki hamun semua keluar tapi bila tang ni dia buat-buat tak nampak pula!!! Awak cek rabun ka????
Yon Can Fool EverOne but Not Always!!!

shahboy
ThE RiSe AnD FaLL

14 comments:

Anonymous said...

awk kutuk-kutuk Tok Guru saya ni ape Hal!!!
dia tu alim ulamak... so bukan macam awk tu... macam setan !!!!!



cik LOLO

Anonymous said...

ularmak la bodoh!!!

Jeffry said...

SLM PERJUANGAN BRO...WAAA LAMA XDGR POSTING BARU..MANE PEGI BRO?? HUHUHU

Anonymous said...

anon1:41
nik aziz kau t u ulamak taik kucing..

kau dgn tok guru kau sama je..

munafik

sesat

Junah said...

Salam,

Dia tu org politik bukan ulamak.

Anonymous said...

niky ajis ularr makkkk politik...

Anonymous said...

N.Ajis Tok Guru yang memegang portfolio Membela Amoi Sundal, Tiket ke Syurga, Kelulusan Menghina Islam. Cik Lolo..??? Dia tu tukang basuh jamban rumah N.Ajis je.

shahboy said...

sory kwn2 lama menghilang gua balik kg ade hal.. dont wory.. lepas ni insyallah kita berjuang kembali.. =)

ddinbunga said...

salam, walhal cukai kilang arak bersepah di Selangor, cukai nya sapu jugak...

Teman baru2 ni pergi ke Kota baharu...restoran cina bersepah jugak orang cina minum arak di tempat terbuka....usah gebang le.

KangNasir said...

aslmkum.w.w.
slm ramadhan & slmt menunaikan ibadath.
smga kita mendapat keberkatan.

kelambuharimau said...

fatwa dan auta tok guru nik ajis dah berjaya pengaruhi pengundi

tokmod said...

salam bro...
kasehan neck najiss 2...
sudahlah...cukuplah...
jangan,jangan,jangan henti mengutok
terus dan terus dan teros..wakakakakakakaka.

snake_plisken said...

Yon Can Fool EveryOne but Not Always!!!....

Except the UMNO members...... But Malaysians now aware all the dirty politics of UMNO Politician... enough for 52 years corruption and deceived.

The actual quote: You can fool all the people some of the time (our old generation), some of the people all the time (UMNO's members), but You cannot fool all the people all the time (us - the youth of nation)....

///AuToPsY/// said...

pasberg..kasi potong mereka punya anu...hahaha///

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan