Followers

Wednesday, May 6, 2009

Eksklusif - Mat Sabu Ditahan Kerana Cuba Menghasut Rakyat Buat Demonstarasi Di DUN Perak Esok!!!

(Kena tangkap banyak kali tapi tak serik-serik)

Naib Presiden Pas, Mohamad Sabu ditahan di Jalan Pahang, Kuala Lumpur, pada jam 3.15 petang hari ini selepas didapati cuba menghasut penyokongnya mengadakan perhimpunan pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, hari ini.

Ketua Polis Perak, Datuk Zulkifli Abdullah memaklumkan bahawa pemimpin kanan parti politik itu ditahan sepasukan polis selepas menerima maklumat pemimpin itu cuba memberi dorongan kepada pengikutnya bagi mengadakan perhimpunan haram di Bangunan Perak Ridzuan pada hari esok.

"Polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung dakwaan itu dan jika ada keperluan kita akan mengenakan tahanan reman bagi membantu siasatan,"

Ini lah perangai Orang melayu yang tidak ada otak langsung, sanggup melagakan bangsa sendiri. ingat suatu hari nanti jika orang melayu masih tak sedar lagi maka bangsa Melayu bakal terasing di bumi sendiri!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

7 comments:

Anonymous said...

orang PAS memang pemecah bangsa melayu bro.. PAS Pertubuhan Ajaran Sesat!!!!

Anonymous said...

Apalah pegi tangkap orang dok tengah makan nasik tu.Zalim sungguh.Banyak lagi yg membahayakan negara,nun pendatang asing,puak2 negro dok buat kacau,mat mat rempit ragut org sampai mati nun..
Ada ke org yg nak buat semayang hajat pun ditangkap.Kalau orang umno yg menghasut keluar beramai2 mcm nak berperang,tak ada pula apa2 tindakan.Tengok le nanti apa yg akan jadi..

Cheguman@Demang Lebar Daun said...

Mat Sabu perlukan isu untuk modal bertanding nanti.

Anonymous said...

gaya muka dia pon macam orang tak ada otak....jadi lembu lagi baik...

Panglima Perang Cyber said...

pasti menang bulan depan lepas jadi hero dan kena tangkap.

cayalah pak mat sabu alkhalwati...

hahahaha

SAYANG SARAWAK said...

tuduh menuduh...fitnah memfitnah...itu bukan budaya kita...bermusyuarah.. bertolak-ansur...pasti membawa berkat...

Anonymous said...

Jenis Mat Sabu ni tak akan insaf saudara, masihkah kau ingat Mat Sabu Kebas Norma isteri Bukhari di Kelantan dulu. Ditangkap dalam bilik hotel pun Nik Aziz boleh bebaskan sebab Mat Sabu ayam sabung PAS. Kesian Bukhar , sabarlah bang semoga dapat yang lebih cantik lagi.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan