Followers

Tuesday, May 19, 2009

Dr Hatta Ramli - Kebodohan Yang Nyata!!!


Tergerak hati shahboy untuk membaca satu artikel di dalam Siashadaily.blogspot.com, dimana artikel itu bertajuk:" Dr Zamry Tidak Wajar Masuk Pejabat MB Semula". Tergelak besar la jugak shahboy baca artikel tu.. Konon nye lah, ade seorang mamat ni bergelar DR ( mungkin beli kot Dr dia, tu yang bengap sangat tu) menyatakan bahawa Zamry sepatutnya tidak boleh masuk ke pejabat MB Perak kerana pembicaraan masih berlangsung dan dia pun bukan MB yang sebenar..
Mungkin Dr Hatta Ramli ni membuat kajian Doktor Falsafah dalam bidang undang-undang dan di MAHA arif tentang undang-undang tanah air.

Dr.Hatta juga mempertikaikan tindakan Dr.Zambry yang masih lagi menggunakan pejabat MB itu dengan menyifatkan Zamry sebagai satu contoh kepimpinan yang mempunyai moral yang rendah. Aku tengok hang yang paling mangkuk sekali cakap orang moral rendah. hang tu kena ubah sikit perangai tu asyik dok guna lagi politik kuno.. jaga la Parlimen hang tu elok-elok tolong orang melayu kat kuala kerai tu.. banyak lagi penduduk tempatan perlukan bantuan..!!!!!

Tapi shahboy yang hanya SPM ni pun tahu akan perkara yang telah dibentangkan dalam mahkamah tinggi baru-baru ini. Selagi Mahkamah tidak memutuskan bahawa Nizar adalah MB yang sah selagi itu lah Zamry masih lagi MB yang sah!!! jangan cakap pakai sedap mulut dan kepala lutut bro.. Bring the claus if you can prove that Zamry should not enter the MB office. And Prove that he's not MB too.. if not don't you dare to speak and keep on manipulating rakyat.. You are not Pakatan Rakyat you are Pakatan Pembangkang!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

9 comments:

Anonymous said...

ko la...yang bodoh nya....dassar pencacai umno..bodoh.....

Anonymous said...

Dr Hatta tu bukannya bodoh, kan dia ada PHD tapi jenis manusia yang tak sedarkan diri kerana dahlah menjadi wakil rakyat ehsan PAS dan bertanding di Kuala Krai, Kelantan. Kelantan tu bukannya negeri beliau, rakyat di Kuala Krai bukannya dibela malah ramai yang miskin dan hidup melarat. Harga getah dan harga kelapa sawit turun apa yang dia bela, sekadar makan gaji buta je. Memang jenis manusia yang gilakan kuasa dan harta...tunggulah saat kejatuhan Tuan Dr kerana kami pengundi Kuala Krai akan menghukum Tuan Dr pada pilihanraya akan datang.

braveiron said...

Hatta doktor cucuk.

Anonymous said...

Dr Hatta tu bukannya bodoh, kan dia ada PHD tapi jenis manusia yang tak sedarkan diri kerana dahlah menjadi wakil rakyat ehsan PAS dan bertanding di Kuala Krai, Kelantan. Kelantan tu bukannya negeri beliau, rakyat di Kuala Krai bukannya dibela malah ramai yang miskin dan hidup melarat. Harga getah dan harga kelapa sawit turun apa yang dia bela, sekadar makan gaji buta je. Memang jenis manusia yang gilakan kuasa dan harta...tunggulah saat kejatuhan Tuan Dr kerana kami pengundi Kuala Krai akan menghukum Tuan Dr pada pilihanraya akan datang.

sokong seratus peratu.. 100%

pemuda pas kuala kerai yang kecewa!!!!!!

anafiqir said...

he he he.. aku malas nak ngategorikan orang bijak ke pandai ke hapa... apa yang aku faham, mahkamah hmemutuskan nizar mb yang sah... zambry cuma merayu supaya mb sah tu jangan duduk dulu kat tempat sah dia tu.. sebab apa aku tak tau.. zambry yang tau... yang pasti zambry tak pernah sah jadi mb.

anafiqir said...

dr hatta ramli bukan dr phd.. dia doktor perubatan.

Anonymous said...

buang je title doktor tu.. dah la lembu.. pembicaraan tak habis lagi jadi NIZAR mangkuk tu bukan MB yang sah!!!!

p/s: kalau macam tu Anwar pun memang sah la meliwat krn mahkamah tinggi menyatakan anwar bersalah dalam kes liwat.. jawab cik anfikir..

you pun same with hatta kurang cerdik tu!!!

papajahat

Anonymous said...

Pi lah, cakap pasal moral, PKR yang mempertahankan Eli Bogel maruah kebenda. PKR memang tak ada maruah macam Anwar Al Juburi.

Anonymous said...

anak orang PAS ngan PKR la dok penuhkan Blue Boy kat bukit bintang tu...

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan