Followers

Thursday, April 2, 2009

Pendedahan Eksklusif - PERTEMUAN EKSKLUSIF Saifuddin Nasution Ketua Penerangan GSPS Pas Pusat Meminta Bantuan Kewangan Dari Singapura!!!!!

( Kenapa pertemuan seperti ini perlu diadakan, Apakah sebabnya Saifuddin berjumpa dengan Walter Chia yang merupakan orang yang penting di dalam kerajaan Singapura. Walter Chia adalah orang kanan kepada Presiden Sindapura iaitu Lee Hisen Leong (Anak Kepada Lee Kuan Yew) )

Tahniah buat master kerana telah berjaya membongkar satu rahsia yang sememangnya penting kepada negara. Tak sia-sia master duduk kat bawah meja tu.. heheh... GOOD JOB BROOO!!!

PAGI TADI, MASTER TELAH BERJAYA MENGAMBIL GAMBAR PERTEMUAN SULIT ANTARA SAIFUDDIN NASUITON DENGAN WALTER CHIA, FIRST SECRETARY FOR HIGH COMMISION OF REPUBLIC SINGAPORE. MEREKA BERJUMPA DI KELAB CINTA SAYANG SUNGAI PETANI PAGI TADI. LAMA JUMPA, DARI PUKUL 9 SAMPAI JAM 11 PAGI. BERTUKAR-TUKAR DOKUMEN DAN MINUMAN.

WALTER CHIA BERSAMA DENGAN MENTERI KEWANGAN SINGAPURA PERNAH DATANG KE PULAU PINANG SEBELUM PILIHAN RAYA UMUM KE-12 BERJUMPA DENGAN BEBERAPA ORANG AHLI PERNIAGAAN CINA DARI DAP. MELALUI PERCAKAPAN ANTARA MEREKA, ANTARA LAIN SAIFUDDIN MEMOHON SEJUMLAH DANA YANG BESAR UNTUK PAKATAN RAKYAT.

1) DANA UNTUK MEMBIAYAI BEBERAPA KERAJAAN NEGERI YANG HAMPIR MUFLIS SEPERTI KELANTAN DAN KEDAH.

2) DANA UNTUK MEMBIAYAI JENTERA PILIHAN RAYA PAKATAN RAKYAT DI BUKIT SELAMBAU, BUKIT GANTANG DAN BATANG AIR.

3) DANA UNTUK MEMBIAYAI PAKATAN RAKYAT DI PERAK YANG HILANG MATA PENCARIAN.

4) DANA UNTUK MEMBIAYAI BEBERAPA PROJEK DI PULAU PINANG DAN SELANGOR YANG MASIH BELUM DILAKSANAKAN.

5) MERANCANG KAEDAH UNTUK MENJATUHKAN & MENGHADAPI NAJIB.

MASTER LIHAT SELEPAS ITU WALTER CHIA MASUK KE DALAM KERETA YANG BERCERMIN GELAP DAN SAIFUDDIN KELUAR SELEPAS ITU BERSAMA DENGAN DUA BRIEFCASE HITAM.

Barulah seluruh rakyat Malaysia tahu dimana sebenarnya PAS dapat ambil duit mereka untuk tujuan Plihanraya.. Dengan duit Mereka sanggup MENGADAIKAN NEGARA INI!!!!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

16 comments:

Anonymous said...

kelantan miskin???

nak gi kaya tolonglah bangunkan petrokimia kat sana. Paip tu takyah belok2 jauh.

tak pahamlah kalo org melayu yg hati sentiasa hitam. beza pendapat x pa tp kalo dah siap mo bunuh membunuh dan tikam menikam tak kemana.

Allah dah bagi negara ni kaya dan tak sepatutnya ada yg fakir miskin kalo harta dan kekayaan diuruskan dgn baik.

betul ker dia mintak duit? kalo BN dapat duit dari mana?

hang ni dangkal sungguh, la ni pelobi ramai. tak tau globalisasi politik jangan citelah.

cite skrat2. nak bongkar kasi bongkar berabis. Aku tgk hang ni tak pernah tegur pun org hang sendiri. Double standard sungguh

Anonymous said...

nampak sangat memang geng-geng pembangkang ni ada hubungan dengan negara luar.. memang tak hairan la anwar jugak ada hubungan dgn amerika..
sebab amerika jugak sekutu kuat singapura!!!!

Anonymous said...

tak kisah la ape mu nak ckp.. yang penting PR tetap terus memerintah.. ala buat hubungan dgn Singapore pun ape salah nye...
x salah pun

x nak BN!!!

Anonymous said...

Wei sambol nama pun Singapura.. hangpa kalu tak da duit mintak la kat pemimpin hangpa tu..
hari2 time ceramah duk mintak kat penduduk kampung.. mana pi semua duit tu!!!!!
pegi joli ka..
jangan sebab duit hangpa pi gadai semua dgn negara sekali..

jangan jadi mcm nuar.. dia suka kalu orang gadai pungung kat dia!!!!!!!!

shahboy said...

Pendedahan akan tetap dibuat selagi ianya pendedahan..
muslihat PAS akan sentiasa diperhatikan dan di dedahkan

PR (Penipu Rakyat)

Anonymous said...

nama shahboy...apa nama penuh hang ekk ?? letak nama jawatan hebat tapii.....ekekeke...kelakar...bukan apa...buleh jugak dibuat cerita sedangkan gambar tu hanya gambar perjumpaan saifudin dan kwnnya tu...kalau mereka ada hubungan , apa salahnya ? salah ke kalau org malaysia berkawan atau ada hubungan dengan org singapore walaupun org singapore tu seorang ahli politik singapore ?? salah ?? mana kau tau dia bincang psl mintak dana ? ada bukti video bersuara ? gambar statik takde suara...kecuali gambar tu menunjukkan saifudin minum arak ke...benda boleh nmpk secara fizikal..tapi gambar tu hanya gambar mereka bercakap..shahboy...kau ni org islam ke ? mana bukti kau seorang islam ? sama juga mana bukti mengatakan saifudin mintak dana dari singapore...ada bukti ? ehehe....kau belajar dulu islam benarkan ke budaya fitnah ni ?? itu sbb kawan tanya mana bukti mengatakan kau islam ??renungkanlah seminit dua kata kawan nih...

Anonymous said...

kelakar la wa tgk blog ahli BPN..contoh mcm blog ni...sorg nama syahboy...sorg nama black peacock...wa tgk blog ahli blogger pakatan rakyat tak penah kongsi2 blog...semua blog tuan sendiri yg taipkan...atau tuan sendiri yg pastekan..ni aku tgk satu blog byk tgn yg menaip...pastu tak berani letak gambar sendiri...hahaha...kesian...patut la geng lu perak bangkit berani seruan "kill nizar" pastu bg alasan bukan DS nizar tapi nizar lain...adoiii..lu olang aa mcm kanak2...wa rasa lu orang ni baru abis ngaji atau masih dok ngaji...patut la mcm kanak2 je cerita dan corak penulisan lu owang...wa gelak tak tahan tiap kali wa baca....ingat tak apa yg wa tulis tadi...wa tanya "betul ke kau islam ?? mana bukti kau islam ?? " ehehe...

voicesfromfar said...

patutlah mereka nie mampu berlagak besar dgn pesta banting besar-besar di merata sudut...banting PAs yg gitu banyak tak tau nak letak kat mana sampai tegak atas papan tanda Calsberg pun boleh jugak.
kelakar..apa jua janji menang

aa said...

btol ke saifuddin nasution tu?gmbar xjelas pon..ade gmbar lain??

unanjaga said...

Perlu diperincikan akan hal yang kita bahaskan ini,pertama nya gambar itu tidak jelas(kabur),kemudian apakah no plat kereta wakil kewangan dari Singapore itu.Adakah surat resmi yang mengkukuhkan tuduhan yang Saifuddin ada meminta bantuan itu?,semuga kita kita tetap menjadi manusia yang sentiasa menjaga maruah dan harga diri bila bercakap.

Anonymous said...

shahboy,

andai saudara betul2 mahu buat pendedahan buat betul2, jgn main serkap juga. anda pemimpin mahasiswa yg punya kelayakan untuk membezakan antara realiti dan fantasi.

sehingga kini saya tidak pernah nampak artikel anda menunjukkan kematangan anda sebagai naib presiden. Jika begini kandungan blog anda baik anda gugurkan gelaran itu kerana amat malang bagi kami punya pemimpin begini.

Nasihat saya, jangan lebel kan orang yang tidak sehaluan dengan kerajaan adalah anarkis. Kami mahu kerajaan yang telus dan cekap. Sehingga kini kerajaan tidak berupaya menangani isu utama iaitu rasuah dan salah guna kuasa.
Anda orang BPN, sila upaskan isu Puncak Baru dari andai sibukkan hal yang belum tentu benarnya.

Saya tunggu artikel anda tentang Kg. Baru dan Puncak Baru.

Akhir sekali, gunakan peluang yang ada untuk menjadi suara yang bernas. Jangan double standard.

Anonymous said...

kepada unanjaga,
bro..

sila ambil tahu sejarah,
dimana siapakah itu Lee Kuan Yew.

dan ambil tahun maklumat antarabangsa juga,
pemuda Cina itu adalah pegawai kanan anak kepada Lee Kuan Yew (Presiden Singapore skrg) yang bernama Walter Chia.

boleh selidik sendiri sekiranya bro rajin dan curigai maklumat yang diberikan.

gambar kabur itu semestinya gambar dari telefon bimbit.
rasa bro lah, kalo pengintip masuk dengan membawa kamera besar, bro boleh bagi jaminan diaorang tidak akan lari?

dan maklumat semestinya didapati daripada hidden recorder.

dunia bukan kuno lagi bro..

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

sebab kalau malaysia kuat dan aman tentu ekonomi kita kan potong singapura.dari dulu pun kita pesaing yang bahaya bagi singapura. maka tahulah caranya nak bunuh malaysia tu

Rumpu said...

Biarlah Malaysia tergadai ke Singapura asalkan Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang dapat memerintah!!

Thom York said...

Aik, haritu kutuk kjaan pasal Batu Putih. Depa tu lagi teruk-jual terus negara.

Ini macam taktik Anu-war jer.

Anonymous said...

wei bongok..retard ke ape..ko main serkap jarang ja..kalu jumpa pun bkn ngko tau diorang borak pasal apa..kalu ada bukti rakaman suara tu aku boleh terima sikit la..bodo melantun lantun..delusion la ngko ni..schizophrenia ke ape..samela macam kalu ko nampak najib jumpa obama borak2..tapi tak dgr pun perbualan tu..tiba2 ja hasil dari tu ko buat kesimpulan malaysia dapat beli senjata nuklear dari US..padahal depa borak pasal ayam ngn kambing kat kampung ja

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan