Followers

Sunday, March 8, 2009

Nik Aziz - Elizabeth Wong Patut di Bela ( Kenapa Dulu Tak Bela Nasha Aziz. Dia Pun Mangsa Bogel??? )

( Nik Aziz kini dianggap telah terlalu tua (nyanyuk). tak payah lah nak tunjuk terlalu alim.. buat fatwa sendiri.. emm hentikan lah.. tidak usah anda menggelarkan diri anda sebagai tok guru.. jika ilmu anda tidak dapat menandingi arwah TOK LIMBONG)

Nik Aziz sekali lagi menyokong Elizabeth sebagai WANITA YANG DIANIAYAI DAN TUDUHAN KE ATASNYA BERMOTIFKAN POLITIK. Katanya, "tidak salah kalau berbogel di rumah. Islam pun membenarkan kita berbogel di rumah. Kerana itu hak kita. Kita kena tanggunglah siapa yang nampak. Yang salah ialah mereka yang mengambil gambar orang (elizabeth) yang tidur secara bogel".

(Eliza merupakan mangsa keadaan.. Betul ke??)

(ini tak salah ke tok!!!)

Moral of the Story

1. Kalau benarlah PAS hendak membela wanita yang teraniaya, kenapa PAS tak bela Nasha Aziz (pelakon) yang benar-benar diintip!!!!!!!

(Nasha Aziz Salah Sebab berbogel di rumah.. tapi Eliza tak salah.. emm mane satu betul daa!!!)

Nasha tidak tidur dengan mana mana lelaki, tetapi Nasha dikecam kerana berbogel di dalam rumahnya....!!!!!

JANGAN DISEBABKAN HANYA UNTUK MEMBELA PAKATAN RAKYAT AGAMA DIPERMAINKAN!!!!


Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

16 comments:

PaKMie said...

Slmt menyambut mauludil Rasul...

Lama dah Nik Aziz mengajak rakyat membuat taksiran yg silap dlm islam sebab itu lah parti pas dpt memerintah Kelantan sampai hari ini.

Jika kalau nak dilihat dalam pembangunan pas buat selama ia memerintah memang tak ada. Masjid negeri pn tdk dibina pakai yg lama semasa BN lagi.

Slogan Kota Bharu - badaraya islam itu adalah retorik politik semata.

Nik Aziz ulama politik buka ulama sebenar dlm islam....

Suka menuduh, suka menegak sesuatu yg berkepertingan dan juga semasa berckp mengenai politik tdk dijawab dgn betul dan suka berckp mengelirukan org ramai....suka beckp berubah2....ini dpt kita ketahui sepanjang ia menjadi MB Kelantan hingga kehari ini...

Salam perjuangan sahabat...asalamualaikum..

Sila layari Pakmie.blogspot.com

Anonymous said...

Aku tengok muka Nik Aziz macam orang dah mati.
Cakap pun dah merapu, mungkin buang tabiaat kot.
Wallahualam.

Anonymous said...

Astaghafirullah!!! berdosa kutuk tok guru macam tu...... dia menegak islam mu menegak bangsa... yang mana satu baik? dan akan dibawa ke lobang kubur.... Lu pikeir lah sendiri!

Anonymous said...

rupanya hang ni tolol tahap gaban.

semuga Allah melimpahkan kepada kamu kehinaan lantaran menghina seorang ulamak.

adolf said...

satu lagi orang bodoh yang menetap diMalaysia....



Haizzz....

adolf said...

Tok Guru memang adil dan saksama...kepada semua ornag termasuk yang beragaman Buddhist dan Hindu....Come on...wkae up BN

Anonymous said...

CELAKA BETUL KAU NI PENGKHIANAT BANGSA GHAIRAH MAKI HAMUN!
SIA-SIA BAPAK KAMU BESARKAN KAMU JADI SYAITAN1

Shitsurei shimashita said...

aduh! hal gini pun jadi isu ke?
isu nasional~ masalah video2 seks yg melibatkan pelajar2 Malaysia lah yg patut diperjuangkan oleh smua pihak.

Kdg2 baca harian metro ttg pengakuan terbuka sesetengah mereka ni mengerunkan wo.

Anonymous said...

dah tak lama tu.......mungkin nasya aziz bukan ahli PR

Anonymous said...

Tentulah dia bela Eli ~ sbb Eli ahli politic, Nasha hanya seorang artis, tiada kepentingan politic untuk PAS!!

Biasalah double standard pemimpin PKR~PAS~DAP semua sama, matlamat menghalalkan cara jika menguntungkan mereka.

Nik Ajis ni dah nyanyuk,fatwa yg dikeluarkan ikut suka hati dia aje ~ bukan ulamak, tapi ULAUMAK!!

Panglima Perang Cyber said...

Dapat kat ne gambar Nasha tu ? Cun la.

Nasha lagi cantik dan ayu dari Si Eli tu hahaha.

Barangkali Nik Ajiss tak nak ulas isu Nasha sebab dia orang politik pro pakatan rakyat.

Kalau tak tentu dah habis segala ayat hadis dikeluarkannya.

sekali lagi hahahaha

TokMudim said...

Gambar bogel bersepah kat Internet...

Perhatian kepada suami-isteri : Kempen KELUARGA BAHAGIA
Hentikan amalan seks oral. Hargai dan hormati bibir-bibir merah isteri anda, bibir yang mengaji kalimah-kalimah suci, bibir-bibir yang mendidik anak-anak anda

Pemuda Pelapis said...

Salam,

Bukan setakat nyanyuk tapi dah sesat. Mereka bukan golongan ulamak tapi ULAR DALAM SEMAK. Bukan saya saja yang kata tapi beberapa Tok Guru Tasauf yang saya jumpa pun ramai yang kata sama macam tu. Dia orang selami N.Ajis, Hj Hadi dan majoriti ulamak PAS bukan ulamak sebenar tapi golongan munafik yang ada agenda peribadi.

Kerana itu sebelum ini saya ada menulis dan bidas pedas-pedas buat mereka dengan harapan mereka mahu sedar tapi malangnya kaum munafik ni mana nak faham bahasa bidasan, kena maki hamun pun mereka masih tak faham. Dia dan orang-orang dia bukan reti muhasabah tapi disuruh orang lain yang muhasabah.

1. Klik baca sini

2. Klik baca sana

3. Klik baca sanun

Itu di antara penulisan dan gambar berkenaan golongan songsang dan jelas munafik. Semoga Allah SWT cepat-cepat berikan petunjuk kebenaran kepada kita semua dan melaknati golongan munafik yang menyesatkan ramai umat Islam lain.

Anonymous said...

kalau ikutkan hati yg panas nih mmg dah lama pemuda pelapis kene carut ngan aku tapi sabar jelah...
Kalau kes Eli kene kat anak hang camne pemuda pelapis?
Ada saksi ke si Eli main dgn boypren dia?
Teringat kata2 arwah megat junid masa kes skandal seks rahim tamby chik...'nampak ke dia menonggeng (main)?'

drpd pemudakuihLAPIS

Anonymous said...

astaghfirullah ....kenapa korang mengutuk Tuan Guru NikAziz Nik Mat...di antara 20 ulama yang disegani dunia.Korang jgan mengutuk kalau sembahyang pun tak lekat...munafikkk...korang tahu ke nik aziz tu munafikk..siapa engko nak buat penilaian...hanya Allah yang mengetahui....kenyataan yangt engko orang buat mengutuk ulama' sama dengan engko mengutuk nabi-nabi.....mengucaplah......hanya orang kelantan yang mengetahui tahu yang sebenarnya..korang orang luar dari kelantan memang dah kafir dari dulu......lagi ....korang dari kutuk ulama baik korang kutip sampah.ada faedahnya...Ulama pewaris nabi......korang tak der belajar agama..oppps tak ingat ko rang belajar kat Disco pusat hiburan.......Kami mewakili anak kelantan amat bangga dengan Tok Guru.........Kami amat menyayangi tok guru...EEEeeeee Balik sembahyang dululah ,.,.,,cermin sikit batang hidung dada penuh dengan ilmu ke tak...koranglah munafik...korang cuba baca alfatihah ngan betul ....boleh tak......Maju Malaysia dengan kepimpinan Ulama

Anonymous said...

Haaaa elok ler....status islam tp suke mengutuk ulama....xkire ler die sjahat ane tp ilmu agama die agi tggi dr kite tau....klu xde pembangkang,nak ke tgk BN sesuka hati amik duit rakyat....pk ler gune otak ckit....ingat bile BN perintah tu,bajet BN tu dah perfect sgt....subhanallah....tanpa diorg,mungkin BN xkan blajar dr kesilapan....so,gune otak n jgn nak kemaruk sgt nak kutuk2 org....klu just nak kutuk2 kat cni,bek korg jd pemimpin n try bt pembaharuan kat Malaysia....baru korg mrasa ssh nya kite nak tegur org yg berpangkat n sshnya kite nak bt pembaharuan....korg de otak gune,de ilmu amalkan n de agama gune kejalan yg bek....yg baik kite ikut n yg xbaik jgn ikut....dah besar kan,pk ler....cube org kutuk korg plak,marah tak....so fikir2 kan....

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan