Followers

Saturday, March 7, 2009

Demonstrasi Haram PPSMI - Pakatan Rakyat Mempergunakan Rakyat... Orang Melayu Gembira Membuat Demonstrasi Jalanan!!!!!

Shahboy baru shaja pulang dari Masjid Negara.. alangkah sedihnya hati apabila melihat Masjid kini memjadi medan untuk berkumpul dan digunakan sesuka hati oleh orang-orang PAS yang kononnya untuk perjuangan mereka.. Namun apa yang terjadi sekarang ini adalah kini Masjid menjadi tempat bagi melancarkan demonstrasi Jalanan..

Pada mulanya di Masjid Ubdiyiah dan kini pula Masjid Negara.. Sebenarnya Demonstrasi yang berlaku pada sekarang ini adalah sengaja di buat oleh Pakatan Rakyat supaya mahu mengkucarkan Negara.. Yang datang Pak Cik, Mak Cik yang tudung labuh.. mereka ni tahu ke pasal PPSMI ke di SPONSER oleh geng PAS ni supaya buat demonstrasi,... Macam ni ke peraturan orang Pakatan Rakyat.. kata maw buat " RULE OF LAW"... Tapi yang peliknya yang shahboy tengok adalah "RULE OF THE JUNGLE" adalah..

Rakyat Khususnya Orang melayu penuh buat demonstrasi membantah tindakan kerajaan terhadap PPSMI.. Padan Muka Dekat Hang Pa.. Pemimpin Pakatan rakyat seronok duk kat rumah.. Hang Pa pula syok duk mandi Air GATAL dari FRU...... BAGUS.....BAGUS

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

11 comments:

gotahlantun said...

DASAR ..BODOH., DAH DIPERGUNAKAN MASIH NAK JOIN DENGAN PR LAGI..

DUNUA...DUNIA.

pejuang Islam said...

Hang tak tau ka perhimpunan yang hang kata 'Haram' ni dah dapat permit polis? Hang tak tau ka himpunan BERSIH tahun 2007 pun bermula dari Masjid Negara menuju ke Istana Negara? Hang tak tau ka Dato' Seri Abdul Hadi Awang pun turut serta dalam perhimpunan 100,000 rakyat ni?

Anonymous said...

Pakatan rakyat la yang memulakan isu heret rakyat pergi turun kat tengah tengah jalan.. Awang Hadi datang tunjuk muka lepas tu balik.. baik tapayah.... rakyat kena sembur air gatal.. pemimpin pun mesti la kena sekali.. ini tak fru dtg depa lari.. macam cibai..

Pakatan rakyat mcm mangkuk tandas... samdolllll...

bodoh lembuuuuuu.....

shahboy said...

mintak buat demonstrasi secara aman.. bukan jadi kekecohan.. buat apa geng2 PAS ni yang lebih-lebih sampai bawak mendera PERAK...

Perak pun ada kena mengena ke dengan PPSMI ni.. mungkin la tu .. hahaha

terima lah saja kekalahan Pakatan Rakyat di Perak..

Ezad said...

dah pemimpin mereka pun berjuang tepi jalan.. pengikut pun ikut tunjuk perasaan dijalanan..

jangan sampai bangsa melayu merempat di jalanan...

melayu memang takkan hilang di dunia.

tapi apa guna kalau melayu itu hanya melalak dan akhirnya mengemis dijalanan...

nadz said...

bagi teman tak perlulah isu ini dibesar2kan...bagi teman,seorang mahasiswa, terasa amat rugi kerana tidak sempat mempelajari kaedah ppsmi..teman tengok adik teman ckup hebat,fasih bbhsa melayu,fasih pula bbhsa inggeris...yang belajar kini bukanlah org yang mmbuat demonstrasi,tp anak2 mereka... tnylah pelajar2 kg mahupun di bndr,adkh mereka suka & minat smsa proses ppsmi dijalankan...boleh dikatakan semuanya akan menjawab YA...ingatlah dmana ada kemahuan, disitu ada jalan...

kasutlama said...

DIRI TU DAH LAH BANGANG, DENGAR DAN IKUT LAK PARTI YANG TERNYATA BANGANG...

ALAMAT JADI BANGANG LAH SEUMUR HAYAT.

Anonymous said...

sepatutnya pemimpin pas kena ikut sunnah Nabi Muhammad saw.

Baginda juga pergi berperang di barisan hadapan.

pemimpin pas semua auta saja. dalam bab demonstrasi ni, depa tak mau ikut pula sunnah Nabi.

pandai suruh orang berdemonstrasi tapi depa sendiri tunggu di belakang saja. bukan kena lawan dengan pedang pun, cuma kena sembur air saja. itu pun takut ka?

haprak lah pemimpin pas. retorik saja depa hebat.

GOMO said...

SALAM BRO...
TERNYATA SEMAKIN LAMA SEMAKIN KUCAR KACIR NEGARA DIBUATNYA JIKA KERAJAAN TIDAK MEMERANGI PERHIMPUNAN INI PADA MASA AKAN DATANG.

KERAJAAN PERLU LEBIH TEGAS LAGI.
KAWAN SEDIH TEBGOK YG DOK MELALAK-LALAK SEMUANYA GOLONGAN PAS.

PAS MEMANG DAH DIPERKUDAKAN ANWAR AL-JUBURI

GuruBashid said...

Siapakah antara kita yang muncul sebagai pemenang? Atau bersama terkubur dek sengketa sesama kita dan orang lain meraih hasilnya yang tumbuh subur atas mayat-mayat kita. Benarlah ujar ayahku, bangsaku sendiri yang akan memusnahkan bangsanya, dek dendam berpanjangan. Antara kita ada yang memilih DAP untuk bersatu dan PKR sebagai rakan ammarah. Tetapi berapa ramai yang berupaya menghidu niat mereka.Dalam menentang kerajaan anda kelihatan serupa, tetapi yang aku bimbang dari kalangan anda sendiri sedang menghala senjata ke arah diri masing-masing.

aku.zuhai@gmail.com said...

"Yang datang Pak Cik, Mak Cik yang tudung labuh.. mereka ni tahu ke pasal PPSMI ke di SPONSER oleh geng PAS ni supaya buat demonstrasi,..."

apa mksud hg depa tau ka dak pasai PPSMI??adakah hg memandang rendah wanita2 bertudung labuh??awat hg ingat wanita tudung labuh yg muslimah taktau pasai pengetahuan am,pasai kepentingan menjaga kedaulatan bahasa melayu..awat ingat lekeh sngat ka wanita2 tudung labuh,aku respek gn wanita tudung labuh ni,tegas gn pendirian,no wonder la best student spm 08,Nik Nur Madihah pon dari klngan muslimah bertudung labuh,wlaupon kementrian cam tak mau iktiraf ja dia best stdnt...wanita bertudung labuh ni lagi tahu dari hg yg tau ikut ja orng yg sah2 bermain dgn rasuah,yg terbukti bnyak penipuan terhadap rakyat...aku malu klau tergolong dlm golongan yg sokong pemimpin yg kononnya memperjuangkan melayu padahai tikam rakyat2 bangsa melayu dari belakang,mkan rasuah,perabih duit rakyat...macamni ka pemimpin yg nak memperjuangkan melayu???
moga ditunjukkan jalan kebenaran baut yg masih buta...

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan