Followers

Thursday, February 12, 2009

Tulah Tuanku - Kapal Pening Semasa Beri keterangan Dengan Polis..

( Dont Play- Play with me.. Im ANGRY now!!! Pakatan Rakyat didn't support me... CilakOOOO... PunyEEEE... AnwaRRRRR!!!)
Pengerusi DAP, Karpal Singh yang bertegas untuk menyaman Sultan Perak hari ini dipanggil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL). Karpal hadir memberi keterangan bersama anaknya, Gobind Singh Deo selama kira-kira tiga jam bermula pukul 5.10 petang. Keterangan itu dibuat di hadapan Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Aziz Zakaria di bawah Seksyen 112 Kanun Tatacara Jenayah.

Beliau memberi keterangan berhubung laporan-laporan polis yang dibuat oleh orang ramai berikutan tindakannya akan menyaman Sultan Azlan Shah. Katanya, apa yang berlaku boleh dielak daripada menjadi lebih buruk jika Sultan Perak tampil dan membuat kenyataan terbuka mengapa baginda tidak boleh disaman.
( KARPAL Singh di luar Ibu Pejabat Kontinjen Polis Kuala Lumpur, semalam.)

“Apa yang keluar sebelum ini telah disalah ertikan, saya tidak boleh dipenjara malah ia bukan hasutan dan Sultan Perak pun mengetahui apa yang saya lakukan adalah betul,” jelasnya.

Karpal berkata, Sultan Azlan Shah seharusnya bertindak cepat dan tidak membiarkan perkara itu (laporan polis) menjadi begitu banyak dan mendapat perhatian umum.

“Sultan Perak perlu bersikap adil dan harus tampil secara terbuka untuk menjelaskan perkara ini,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Muhammad Sabtu Osman berkata, polis mengambil keterangan daripada peguam itu berkaitan 89 laporan polis di seluruh negara. Beliau turut menjelaskan bahawa khabar angin yang menyatakan Pengerusi DAP itu ditahan reman untuk membantu siasatan di bawah Akta Hasutan adalah tidak benar.

KARPAL... KARPAL.. JANGLAH KO PENING.... MAKAN PANADOL BANYAK-BANYAK... PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG LAHHH...HEHE..


SHAHBOY

Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

2 comments:

PAPA GOMO said...

HUA..HUA..HUA...
APA PASAL DIA PUNYA KEPALA ADA INI MACAM BESAR???

HUA..HUA..HUA...

DONT PLAY..PLAY...
CIT PODAH LAH KARPAL...BELAKANG JUGA TAROK!!!

Anonymous said...

BETUL TU GOMO, DONT PLAY PLAY WITH KANA KIA (BAHASA HOCKKIEN).DONT WORRY THIS KANA KIA CANNOT DO MUCH EXCEPT TALK BIG. JALAN PUN DAH TAK BOLIH, KITA TAKUT APA ? HENTAM DIA PUNYA BELAKANG !!!

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan