Followers

Friday, February 20, 2009

SPRM Sudah Temui Bukti Kukuh - Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim dalam Dilema....

(Sape lagi comel Mr Khalid ke Mr cow)

Nampaknya akan berakhirlah paluan "Gendang Raya" oleh Anwar Ibrahim dan kuncu kuncunya dengan menuding jari kepada orang lain, membohongi rakyat dengan bersuara dan berlagak sebagai pejuang untuk pembersihan negara dari rasuah,penyelewengan, penyelahgunaan kuasa dan lain lain perbuatan yang tidak bermoral.

( The Man behind the story)

Paling terkini ialah Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) telah mengumumkan hari ini( 20 Februari) bahawa ia mempunyai bukti untuk mendakwa MB Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berhubung dengan salahguna kuasa dalam pembelian kereta mewah dan lembu korban.Beberapa hari yang lalu, Menteri Besar tersebut telah mengemukakan dua saman fitnah ke atas bekas Menteri Besar Selangor Mohd Khir Toyo kerana dikatakan membuat tuduhan palsu mengenai pekara itu dan Khir Toyo telah meanggap tindakan itu sebagai percubaan untuk menutup mulutnya.

(Khalid bakal dan mungkin akan mengalami nasib yang sama seperti Elizabeth Wong)

Sementara itu dalam Parlimen kelmarin Dr. Puad Zarkashi (BN- Batu Pahat) telah menempelak Anwar Ibrahim yang mahukan akuan bersumpah orangnya dipercayai dalam membuat dakwaan BN berkospirasi untuk membunuh , menculik dan melarikan wakil rakyat tetapi Anwar tidak pula mahu menerima akuan bersumpah Saiful Bukhari bahawa dia diliwat oleh pemimpin PKR itu.Kata Puad, "akuan bersumpah Saiful Bukhari tidak diterima oleh Anwar".

Anwar tidak dapat memberikan bukti bila dicabar sebaliknya menggunakan masa perbahasan untuk membuat berbagai tuduhan liar terhadap BN. Dia menggunakan rumah yang mulia itu untuk menjual ubat seperti sebagai seorang "Seniman Jalanan".Apa yang harus di sedari oleh Anwar dan kuncu kuncunya keadaan telah berubah. Sekarang bukan lagi BN yang berada dalam keadaan tertekan tetapi pembangkang terutama sekali Anwar Ibrahim sedang berada pada semangat dan taraf moral paling rendah . Inilah yang kelihatan pada rakyat sekarang.

Bila Penegerusi DAP Karpal Singh sendiri meragukan kredebiliti Anwar, maka ia telah menjejaskan moralnya di kalangan ahli Pakatan Rakyat sendiri. Ia tentunya lebih berat dari tuduhan tuduhan yang dilemparkan kepadanya oleh orang UMNO atau BN.Walaupun Lim Kit Siang menyatakan bahawa Karpal dan Anwar Ibrahim telah bersetuju dengan genjatan "perang mulut" tetapi keadaan sudah tidak sama lagi.

Walaupun Anwar cuba untuk memalu gendang keberaniannya tetapi beliau tahu bahawa gendang itu memberitahunya tentang paluan terakhir, dia datang bertalu talu; penderhakaan terhadap raja, ketelanjangan Eli Wong, kesesatan pengorbanan lembu Khalid Ibrahim dan banyak lagi. Nampaknya timpa menimpa.Ini belum pun Najib Tun Abdul Razak berkuasa penuh. Patutlah selama ini dia amat digeruni oleh Anwar Ibrahim atau Seniman Agung Jalanan.

SHAHBOY
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

4 comments:

Anonymous said...

OOi Kulup Otak Lembu

Apa kelas cerita pasal lembu...buat lawak bodoh le ni....

Cerita rasuah seks ke aljuburi ke raba bontot ke ....baru teransang

Kulup OI Kulup

Muizz said...

npew muke khir toyo tegang semacam?
wat ape2 kew?
juz tny je.
byk tgok2 kat blog la.
mke tgg beb.

Cheguman said...

Saudara,
Sebagaimana bertukarnya siang dan malam, ternyata suasana sekarang sudah semakin ketara perubahannya. Satu persatu kebenaran tersingkap. Topeng-topeng pun terbuka dan rakyat melihat siapa sebenarnya mereka.

Selamat malam PKR. Waktu untuk tidur sekarang.

PPUNT said...

pastikan pkr mengalami nasib spt
S46

http://pemudanibongtebal.blogspot.com/

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan