Followers

Monday, February 16, 2009

Isu Panas - Gambar Bogel Elizabeth Wong Tersebar Luas!!!!

Malaysia politics is so so so so so exciting after last year’s election. Just got this news from Malaysiakini that the nude photos of this female MP Elizabeth Wong have been passed to the press. A few local newspaper actually revealed them without identifying the name. Elizabeth Wong has lodged a police report last night...

Shahboy just thinking how the President of Pakatan Rakyat (PR) Mr Anwar Ibrahim can sleep tiedly this pass few weeks.. emm hope he slept well... =P


Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

16 comments:

Melayu Kini said...

oiii! takder ke gambar tuh, aku nak tgk! hahaha bende baik jgn simpan beb! aku carik dalam net tak jumpa lak. letak jgn tak letak!

Cheguman said...

Pakatan Rencah (PR) di ambang kehancuran.

TAIPINGMALI said...

kalau dapat kat pengurus Ferari. sudah tentu M.yoeh susah hati

Anonymous said...

akhirnya dapatlah kita tutuh cina seperti melayu-melayu haprak yang suka kat cina sejak dulu. Melayu umno ni sembang je hentam cina depan melayu tapi depan cina sokong cina nak mampuih. yang sebenarnya menyerahkan tanah melayu dekat cina adalah melayu umno yang sudah 6o tahun bersekonkol ngan mca dan gerakan. ooo...bila pak lah raba si bekas ratu cantik tu tak pa...cina ni telanjang hampa gaduh. chua soi lek tutuh takpa...cina ni bogel hampa kalut. aku dah malu mengaku melayu umno yang penuh dengan dunia hipokrit...mampuihla umno...aku nak pi tutuh cina...kahkahkah

Anonymous said...

akhirnya dapatlah kita tutuh cina seperti melayu-melayu haprak yang suka kat cina sejak dulu. Melayu umno ni sembang je hentam cina depan melayu tapi depan cina sokong cina nak mampuih. yang sebenarnya menyerahkan tanah melayu dekat cina adalah melayu umno yang sudah 6o tahun bersekonkol ngan mca dan gerakan. ooo...bila pak lah raba si bekas ratu cantik tu tak pa...cina ni telanjang hampa gaduh. chua soi lek tutuh takpa...cina ni bogel hampa kalut. aku dah malu mengaku melayu umno yang penuh dengan dunia hipokrit...mampuihla umno...aku nak pi tutuh cina...kahkahkah

umaq_eiman said...

kita bukan sahaja melayu kita muslim.

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com


motto baru Pakatan ialah

HIDUP BIAR SEDAP

Anonymous said...

mana nak tgk pic dia tu....

Pemuda Pelapis said...

Kalau ada simpan foto tu tolong email kepada pejuang.umno@gmail.com segera. Terima kasih.

Shitsurei shimashita said...

hahahahahahahaha!!!!!

apakah keuntungan rakyat marhaen dpt dlm hal ini?

aku marah dan mengutuk gile jika pemimpin Islam yg lakukan hal sedemikian. kalo kepala x elok gimana dgn badan dan ekornya.

ha! inilah yg boleh dikatakan bukan salah Presiden/PM atau Kanselor.

kalo dia tau malu, letak jawatan, ngaku, dan kemudian 'cool down'.
pastu masuk bertanding balik. mcmlah macam x penah terjadi sebelum ini.

revomuda said...

kompom dia org cakap ade org dengki kat dia dan semua nie ade kaitan dengan pilihanraya yang terdekat nie.......


patutlah kat permatang pauh dengan kuala terengganu PK menang diorg hantar elizabeth berbogel rupanya huhuhuhuhuhu

nik said...

pakatan rakyat terutama keadilan mempunyai banyak pemimpin yang tidak bermoral...........

Pemuda Pelapis said...

Kalau ada stok gambar tu jangan ler nengok atau simpan sendiri je yeop. Email ler kat teman satu dua keping - pejuang.umno@gmail.com nak nengok sekaki moraliti pemimpin PKR dari Pakatan Rakyat sambil cuci mata...he! he! he!

Bukan senang ni sekali-sekala dapat peluang pecah tembelang keburukan moral dan maruah mereka. Kalau tang Umno bukan main puak-puak PR tabur cerita dan fitnah. Sekarang giliran kita pulak sebarkan perkara benar bukannya rekaan atau fitnah.

PEMBETULAN:

ELIZABETH WONG BUKAN MP YEOP TAPI DIA AHLI DEWAN UNDANGAN NEGERI (ADUN) BUKIT LANJAN DI SELANGOR. MP MANA BOLEH JADI AHLI EXCO KERAJAAN NEGERI SELANGOR. LAIN LER MACAM AZMIN ALI DENGAN KHALID IBRAHIM SEBAB DEME TU AHLI PARLIMEN DAN JUGA ADUN (MENANG DUA JAWATAN DALAM PILIHANRAYA).

Anonymous said...

Orang yang tangkap gambar dan hendak tengok gambar itu serta ketawa di belakang itu semuanya binatang and haiwan. Tiada budi langsung.

Anonymous said...

huh. at least she's more gentleman than 'some' men..she commited mistake, she CONFESS and she bears her moral responsibility to resign.not making some men or evidence magically 'disappear'!plus, the mistake she committed is only things to do in her PERSONAL life, not ADMINISTRATION problem that 'some' men created. ugh, malaysian politic really hav to register themselves in some preschool to learn about respect, responsibilities, values n so on. it's getting more childish nowadays

Anonymous said...

tang gambar wa tak respect lah elli ni. Tapi tang ltk jwtn 2 wa respect. Ni letakkan satu standard yg tinggi utk diikuti oleh ahli2 parlimen n adun xkira dr BN ke Pas n pkr also le lain parti spt mic, mac. Nasib baik dia bujang lai kalu dah kawin lagi teruk kena balun....apa2 pon wa definasi elli ni kena sabotajlah. Dia beri respon yg positiflah kirenye, ngaku kerna benar n berani bertanggungjawab hehe xmcm babun sorang 2 kes raba kt kelab mlm dlm mabuk xtau lak gro 2 dtg bulan sorang bekas menteri, dah kawin melayu islam lak2.....namenye under cover.. malu n geli lak aku tgk muka x menteri ni

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan