Followers

Friday, January 23, 2009

Pendedahan Eksklusif: Gambar Gambar: Ihsan Anak Anwar Ibrahim



Gambar yang bertanda bulat adalah Ihsan bin Anwar.
Anak kepada Anwar Ibrahim (Pemimpin De Facto PKR, Ketua Pembangkang).


Gambar Ihsan (yang bertanda bulat) sedang berparti dengan rakan-rakannya. Sila renung betul-betul tin yang berwarna biru di atas meja parti itu. Apakah jenis minuman itu?

Gambar Ihsan sedang menghisap sisha. Dulu Ihsan bukan seorang perokok, mengapa Ihsan jadi begitu? Apakah ada faktor-faktor penyebab yang lain? Ihsan juga turut berkawan dengan lelaki-lelaki yang memakai subang. Lihat di gambar, ada dua orang rakan Ihsan yang memakai subang di telinga. Apakah simbolik subang satu di telinga?

Gambar Ihsan yang memakai baju hitam bersama dengan rakannyayang menyelitkan sepuntung rokok di telinga.

Gambar Ihsan sedang makan di Mc Donald. Siapa gadis-gadis di sebelahnya?


Ihsan, paling kanan di hadapan, satu-satu anak lelaki Anwar. Sejak laporan bekas pembantu sulit Anwar, Saiful Bukhari, Ihsan dikatakan telah desak ayahnya menafikan dakwaaan tersebut dengan bersumpah, tetapi Anwar enggan. Ini membuatkan Ihsan kecewa dan tidak hadir dalam semua acara penting politik ayahnya (baca sini) .
Apakah kerana kecewa Ihsan berubah sikap?


Reformasi tahun 1998, Azizah dan keluarga begitu bersemangat. Anak lelaki Anwar, di belakang adalah Ihsan. Tetapi tahun 2008, Azizah semacam lemah semangat, Izzah sentiasa risau dan Ihsan menyepikan diri. Ada percanggahan pendapat di kalangan anak-anak Anwar. Apakah ini kerana mereka semua telah besar dan boleh berfikir secara rasional? Izzah juga pernah mahu menampar Ihsan kerana mencabar ayahnya untuk bersumpah. Jika Ihsan berubah sikap, tentunya Wan Azizah yang merana menanggung akibatnya. Salah siapa Ihsan jadi begitu?

Pada sidang akhbar yang dibuat oleh Anwar berhubung isu liwat yang dilaporkan oleh Saiful Bukhari, Ihsan tidak hadir sama. Paling ketara ialah wajah Nurul Izzah yang sugul dan runsing. Seolah menyembunyikan sesuatu, kebiasaaanya Izzah sentiasa tersenyum dan tenang. Apakah Izzah gelisah tentang apa yang berlaku pada Ihsan?

SHAHBOY

Exco Hubungan Luar Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

22 comments:

QasehNuryz said...

bapak borek,
mak rintik2,
anak dah jadi petak2..

PAPA GOMO said...

TAHNIAH ATAS PENDEDAHAN INI BRO...

ERRR KESIAN PULAK AKU TENGOK ANWAR JUBOR TU!!!

DIA TAK BERSALAH...NAMUN ATAS KEJAHILAN BAPAKNYA DIA MENJADI MAGSA!!!

APA PULAK KOMEN PENGIKUT-PENGIKUT ANWAR???

MESTI MENAFIKANNYA!!!
ANWAR BAIK....
TAK DIDIK ANAK MACAM TU!!!

ANWAR KATA APA PULAK???

AKU MINTAK IZIN DAN AKU NAK SEBARKAN!!!

shahboy said...

bro gomo ko ambik je.. sebarkan okey.. thanks bro.. =)

Panglima Perang Cyber said...

Ihsan mangsa keadaan....

tidak patut kita libatkan dia sekali.

dalam perang dilarang libatkan kanak kanak dan wanita.

tapi ihsan dah tak kanak2 kan?

boleh kot.

Anak Najib pun mereka sebarkan gambar hari tu.

kesian.

dari mana dapat gambar ni shah ?

hebat 'risikan' u hehehe....

Anonymous said...

JIKA BN INGIN MENANG PARLIMEN PENSIANGAN, DUA ISU BESAR YG MESTI DISELESAIKAN OLEH KERAJAAN:

1) USIR KELUAR SERAMAI MUNGKIN PENDATANG ASING PTI

2) SAMARATAKAN ELAUN PENJAWAT AWAM SABAH DENGAN SEMENANJUNG..BESAR SANGAT GAPNYA...


DUA ISU INI SERING DIMAINKAN DISANA..BERTINDAK SEBELUM PENAMAAN CALON

Ali Abdullah said...

salam shah,

Ada perkara yang Nurul tahu, Ihsan tak tahu. Begitulah sebaliknya..
Ada juga halnya bila si ibu tahu, tapi tak nak kedua-dua anaknya tahu. Kalau dalam keluarga pun dah ada main sorok-sorok, apatah lagi kat rakyat dan penyokong-penyokong Anwar.

Anonymous said...

salam..biar apa yg berlaku itu kuasa Allah..iman xdpt d jual beli atau d warisi..peduli apa kata org takut2 nti terkene batang hidung penulis sendiri..wsalam......takbirrrrrrrrr

arapenang

Generasi Pejuang Bangsa said...

sy setuju tak patut libatkan ihsan dalam hal ini ..

saya pernah bergambar dgn dia di rumah terbuka anwar dan dia sebaya dengan saya ..actually dia memang tak minat politik spt bapanya dan saya harap tak perlu la libatkan ihsan dalam perang dgn bapa dia..

Anonymous said...

Hello brother. Tak ada makna apa2 pun gambo tu. Sebagai anak muda di kalangan org biasa, itu semua tak jadi masalah. Keluar makan dengan rakan2 bukan muslim (then depa minum arak) tapi aku tak minum. Tak macam gambo - gambo anak org politik yang berjawatan menteri. Untuk pengetahuan, aku bukannya peminat Anwarr, tapi gambar2 tu tak membawa apa - apa makna.

Anonymous said...

Lek ..eleh. Tak ada maknanye gambo tu brother. Kalau gambor macam anak Pakcik Nazeri tu, baru ada komersial value. Nie makan kat McDonald, kat kedai Tom Yam, hisap ShiSha kat kedai makan tepi jalan.Lain kali attached gambo yang betui - betui gempaq.

Anonymous said...

"Gambar Ihsan sedang menghisap sisha. Dulu Ihsan bukan seorang perokok, mengapa Ihsan jadi begitu? Apakah ada faktor-faktor penyebab yang lain? Ihsan juga turut berkawan dengan lelaki-lelaki yang memakai subang. Lihat di gambar, ada dua orang rakan Ihsan yang memakai subang di telinga. Apakah simbolik subang satu di telinga?"---> kesian benor aku tgk korang nih.. terdesak sangat!!! hahaah mmg la nmpk subang sebelah, sbb kt gmbr tu sebelah lg telinga terlindung!wahahah sian laaa korang2 nih..makin bodo dibuatnyer..hahhaa..

k
e
s
i
a
n
.
.
.

Anonymous said...

N'tah, nama aja GPMM, otak letak kat lutut, BODOH! Kalau nak aibkan orang guna lah bahan yang betul-betul solid dan convincing.

Anonymous said...

bla la amno be end totok...macam2 le care korang nak provok...

Anonymous said...

cuba bandingkan gambar anak DSAI dgn gambar anak DSN (yg telah dipaparkan dlm forum2 blog).apa keputusan yg korang akan buat?

Anonymous said...

cuba bandingkan gambar anak DSAI dgn gambar anak DSN (yg telah dipaparkan dlm forum2 blog).apa keputusan yg korang akan buat?

buzzz said...

oii bangang gile lah.. stakat gamba mcm ni nak jadikan gospi.. tak kukuh langsung..

hisap rokok..shisha,, hangout dgn kawan.. apekejadahnyelah wahai blogger bodoh..

kalau anak anwar ni pegang pompuan seksi takpe laa jugak..

nampak sangat tak cukup bukti.. nampak bangang gile.. kesian aku bace blog ko nih weyh..

ko cube pulak tengok anak-anak menteri lain.. lagi terok..perangai macam setan

mohd hafizi mokti said...

Bawak2 la berenti mencaci. Kalau dia jadi PM dulu pon korang mesti menyalak kuat konon sokong dia mcm korang sokong najib skang ni, sampai nak cium kaki dia silap- silap siap mintak dia jadi tukang rekemen korang masuk surga, ampon kan dosa korang. Dah takdir jalan cerita dia camtu. Berdosa beb sesama islam menaruh dendam. Sesama islam saling mendoakan.Jgn buang masa korang edit gambar nak kasi aibkan DSAI. Bawak2 la bertaubat yer bang...assalamualaikum....babai bang ......

Anonymous said...

die pon mnusia...xperfect pon..pe la slh die nk enjoy2 ngn kwn2 die...xsmstinyer kite brkwn ngn seseorg tuh..kite akn trikut cara die..lg pon die lelaki bro......xde mslh pon klu nk ade sosial life sndri.......xkn die nk dok trperap jer kat umah kot........tlg mak msak ek?????
erm...xpyh ler nk tnjuk kslahan org lain..mngaibkan org lain.......nt klu tuhan bukak pekung sndri......br x ckup kain nk ttup muka........tu saje..sekian~~

Anonymous said...

CARI JE APA HUKUM AIBKAN ORANG... takkira samada citer tu betul ke idak ke..

antu kak limah said...

mesti die x pernah kawan ngan org isap rokok ni..eeee jahat nye org pakai subang ye.......nengok tu care bloger ni cakap pon nengok la besopan santun...bebudi pekerti...bijak...sampai minum air cocacola pon x penah ni......hebat la u ni....kawan sekutu atas2 ni pon baik2 nyeeee.....ishhh3x...sonoknye ade kawan cam ni ye...!!! klu bley saye mmg nak kawan2 cam ni...herr =_= mintak simpang la...
(YA ALLAH, TUNJUKKAN LAH SAPE YANG BENAR DAN SAPE YANG SALAH SECEPAT MUNGKIN..!!!)

Anonymous said...

tu je ko bole tunjuk aib anak anwar?..tu pun gambar member isap rokok and bukan ihsan pun..nak ckap subang sbelah?gay?patutnya pkai belah kanan bro..parti?confirm ke tu arak?haha..dah nak cari kesalahan tu semua pun jadi..kelakar la..harap yg post gamba ni budak2..sebab if a mature guy with a broad mind and experience,x buat benda2 ni..ko dah xde modal..tp serious kelakar

Anonymous said...

ROFL! saudari/saudara.. setakat gamba2 macam ni.. najib tak layan la nk bg projek, malu lagi ade.. bagi la gamba cm anak nazri aziz tuh.. baru lah najib pandang.. epic fail lah! cuba lagi. semoga berjaya! ahahahahahahahahahahahahah~

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan