Followers

Saturday, December 27, 2008

Sedarlah Orang Melayu !!!


SedAR LaH Org MeLAyu!!!


Body: Renung-renungkan lah
paklah tertekan.

pembangkang menekan...
melayu same melayu bermusuhan..
cina n india bertepuk tangan...
nak takluk malaysia da lama dorang idamkan...
hak bumiputera bukan lagi satu keistimewaan....
cina ngan india dah jadik johan!
PKR mengganas...
anwar kuarkan idea 'bernas'...
orang umno hati panas...
MCA n MIC pandai nak kipas...
DAP tetap pilihan cina n india yang teratas...
dorang sokong PKR tu ader 'nas'...
pernah satu tmpt dimana ahli parlimen cina berkata...
saya luar saja BN..dalam hati DAP juga..
kenapa melayu buta mata?
gaduh je yang dorang suke..
kenapa?.....nak tunjuk yang korang berkuasa?
padehal negara di hujung nyawa..
bumiputera dinafikan hak sekeras-kerasnya..

itu ke yang orang melayu suka?
demonstrasi sini sana ...
bikin kacau bilau satu negara.....
cina india duduk rumah gelak2 tgk brita...
betapa orang melayu pun dah tak sekuat mana..
mane melayu di masa muka?
anak cucu korang gak yang jadi mangsa..
di perak satu hal..
cina diberi tanah hak milik kekal...
di mana undang2 tubuh negeri perak tak pnh melakukan perkara sebegitu yg tak masu k akal...
skrg melayu yg rugi n tertinggal...

MB pun satu...rujukla org2 atau undang2 yan g dah dibekal...
jangan buat keputusan yan g tak masuk akal...
semate2 nak tunaikan janji mase plihanraye yg dah terlafaz..
cina india otak bijak..
skarang dorang sokong la PAS n PKR, lepas krajaan da jatuh,dorang akan pijak!
kalau anwar jadi perdana menteri..
jika ditakdirkan tuhan keesokkannyer dier mati...
sape yan g akan mengganti?
ahli tertinggi PKR, cina dan india sedia menanti...
orang melayu yan g bijak n pandai n yg kuat PKR kan semua dah kuar parti...
last2 cina india jadi perdana menteri..
hak melayu slama-lamanya dinafi..
di malaysia melayu jadi kuli..
cina india suke hati lagi..
ha melayu...nak sengih lagi?
ade hati nak demonstrasi lagi?
mase tu sape pun tak pduli
pade dorang...lbih baik mlayu mati..
skarang cina india tgh menanti..
paklah undur,najib jadi pengganti...
tapi bila najib jadi perdana menteri..
cina /india dah buat prangkap lagi...
najib akan terjerat oleh skandal sendiri...
tyme ni cina n india hentam najib sparuh mati..
hentaman ini akan berlaku dikala krajaan blom tetapkan penerus generasi perdana menteri...
krajaan pade mase itu takkan dihormati...
peristiwa 13 mei akan berlaku lagi...
ha melayu...gelak la lagi..
bergaduh la sesame sendiri...
tak mustahil org melayu malaysia akan jadi spt org melayu di singapura...
disekat keistimewaan di mana2..
terabai seperti bangkai bernyawa..
SEDARLAH ORANG MELAYU...
TAK GUNE BERMUSUHAN ANTARA PARTI..
TAK K ISAHLA BN K E...PAS KE...
TOLONG LA BERSATU PADU..
NI BUKAN PASAL ISLAM SHJ...TETAPI PASAL MARUAH BANGSA..
PKR TU BONEK AJE..
CINA INDIA SOKONG PUN SBB UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI...
TOLONG LA BUKAK MATE SKET!!!
TAKYAH LA NAK GULING KAN KERAJAAN...
F I KIR LA SKET NASIB MELAYU..
DAH LA PEMERINTAH DAHULU PENAT2 NA K DPTKAN KEMERDE KAAN TANAH MELAYU... ORANG MELAYU ...NAME PUN TANAH MELAYU OII...
SEDARLAH SI KIT...
SAPE YANG NAK BELA MELAYU KALAU BUKAN ORANG MELAYU?
SAPE????????
CINA N INDIA BUKANNYE NAK BELA ORANG MELAYU... KORANG JE Y ANG TERHARAP2...
MELAYU AKAN BELA MELAYU..
TAK KESAH LA BETAPA TERUKNYE DIRI DIER...TERUKNYE PERSONALITI DIER..
JAUH DI SUDUT HATI..TETAP ADE RASE TANGGUNGJWB PD ORG MELAYU..
SEDARLA.....
FIKIR SKET ANAK CUCU...JANGAN FIKIRKAN KITE JE..
TOLONG SEBARKAN PADA SEKALIAN ORANG MELAYU...
SLMT KAN MARUAH MELAYU..
UBAHLAH SEKARANG....
PAS ATAU UMNO ATAU PKR DAH LAA....
BERSATU LAAA ORANG MELAYU...
DEMI ANAK -ANAK DAN CUCU....

SALAM ///

2 comments:

TAMING SARI said...

Hidup Melayu!!!!

Anonymous said...

org melayu??????????? kalu melayu jadi kristen, india @ cina masuk islam,...... india cina islam boleh jdi pemimpin x???????????? confuse.....nak angkat bangsa dulu ke AGAMA????? kate moyang2 aku dulu....... kalu kita angkat Agama, insyaallah Allah akan angkat bangsa MELAYU... tp kalu nak satu padu, hendak memartabatkan Melayu, perlu ada restu.. restu dari ilahi........ KALAU MAULANA SAAD KE, MALAUNA ZUBIR,MAULANA ZAKARIA,SYEIKH AL QARDAWI, ATAU MANA2 ULAMA DAN ORG2 ALIM,TERBACA PUISI SAJAK DISKRIMINASI NI,tentu geleng kepala.....semacam serupa dgn seruan dasar BN.....xjauh beza......... Nabi saw adlh role model bgi umat nya xkira dlm mana2 bidang, ketenteraan, perekonomian perbankan, rumah tangga,bah kan POLITIK pun ada.....lengkap, sama ada hendak diikuti atau ditentang..... Nabi xpilih kasih...ISlam adlh bersaudara..... hak ISLAM semua nya sama rata, x kira bangsa...... keculi kafir yg tunduk kpd kerajaan islam...... kalau di fikir2kan dalam2........memang patut lah Ajaran kahar muncul di malaysia yg mengakui RASUL ORG MELAYU..... Fanatik dgn bangsa melebihi islam....sdr xsdr mmg bnyk melayu kita "mgikut ajaran kahar" rasul org melayu...."secara undergrond".... kafir undrgrond pun bnyk dah.... dakwah?????jom teruskan! melayu lah yg hapuskan yahudi kelak!! kecuali malayu "zionis undrgrond" aku pun melayu.....ALLAHUAKBAR!! (mahasiswa muslim)

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan