Followers

Monday, August 15, 2011

Makcik Hajjah Sitt (Sitt _Alwuzara3) masih bergerak bebas di Twitter.. Ancaman Kepada Umat.. Patut Diambil Tindakan!!!



Baru-baru ini "minah" yang berleluasa menghina Agama Islam telah hampir berjaya didedahkan namun begitu blognay serta facebooknya sudah tidak lagi beraksi. Akan tetapi usaha yang dilakukan oleh nick Makcik Hajjah Sitt ini didalam usaha MEMURTADKAN orang islam masih lagi berlaku dengan menggunakan Twitter sebagai agen untuk menyesatkan ramai orang malaysia.

Sebenarnya Nik Makcik Hajjah Sitt ini ada kaitan dengan sebuah group di laman facebook iaitu Murtads in Malaysia and Singapore. Group ini telah mempunyai seramai 490 orang ahli dan nyata pekara ini amat membimbangkan kerana rata2 anak muda yang cuba mahu membuat kekacauan terhadap Agama Islam. Ini nyata provokasi anak muda di Singapura yang mahu ideologi anak muda Malaysia sesat macam mereka...


Sesuatu perlu dilakukan kerana perkara ini terlalu serius dan pendedahan seterusnya akan terus dilakukan bagi memastikan agama bangsa dan tanah air terbela!!!!

ShaHbOy

No comments:

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan