Followers

Tuesday, May 25, 2010

F*UK OFF !!! DAP - Parti Dinasti Lim Dan Singh Ashoka... Dynasty Action Party


Ramai orang duduk mengatakan yang kini setelah prestasi UMNO dikatakan kurang memberangsangkan semasa PRU12 rakyat dah mula percaya akan Pembangkang yang gila kuasa ini. Namun ramai yang masih belum mengetahui akan apa sebenarnya parti pembangkang yang ramai duk puji-puji sangat tu. Betul ke Pembangkang bole tadbir kerajaan dengan bagus sekali.. Cuba kita lihat apa yang telah terjadi dengan KEDAH, SELANGOR, PENANG, KELANTAN di bawah mereka. Yang aku tengok banyak CACA MARBA dari yang betul. Tengok Selangor apa dah jadi dengan selangor hingga Negeri Terkaya dalam Malaysia telah menanggung banyak Hutang hasil kerjaan KHALID GAGAP ni. Apa nk jadi.. Matlamat pembangkang ni nak kejar satu penggal je tadbir negeri bila dah kaut untung banyak-banyak dia lego la negeri tu.

Cuba lihat parti rasist seorang ni DAP yang nyata parti untuk Dinasti cina. Tengok siapa yang menguasai DAP dan pulau pinang. Memang betul ramai yang cakap Pulau pinang tu Lim Guan Eng bukan Lim Kit Siang.. tapi lihat la siapa yang menguruskan Penang tu sendiri bukan anak dia tapi bapak dia yang rasist tu.. DAP dari dulu lagi memang parti Socialist yang rasist yang hanya menjaga kepentingan satu kaum sahaja.. memang bongok la siapa orang melayu pegi duk jilat buntut mereka tu.. memang tak sayang bangsa langsung.. kalau bangsa tak sayang agama lagi la.. Ahli Parlimen Wangsa Maju juga tidak menafikan bahawa “Dap ni adalah parti keluarga dan memang dia perlu pecat saya oleh kerana dia perlu menjaga kepentingan keluargalah… untuk menjagakan Lim’s Dinasty …(atau) Dinasti Lim.

Buat geng-geng yang ada cita-cita nak jadi presiden DAP ini lupa lah hasrat hang tu yang melambung jauh tu.. kena jadi anak LIM KIT SIANG DULU ATAU MENANTU DIA BARU BOLEH BERANGAN.. haha bodoh la hang pa yang sokong DAP tu..

( Tengok lah bertapa bergumbiranya anak beranak ni bertakhta di dalam DAP )

Orang duk kata masuk PAS baru kita Islam. Islam sangat ke PAS tu. Kalau ISLAM tak da la pas tu melaknatkan orang lain sampai buat solat hajat suruh orang Islam mati awal.. Tup-Tup mamat tu duk sehat baik punya.. NIK NAJIS silap kot memang budget nak but DOA BALA tapi terbuat DOA GOBALA kot tu yang GOBALA kena kes MAHKAMAH tu haha.. LAWAK LAWAK LAWAK lah puak-puak PAS yg Lembu ni..

Satu lagi yang menjadi tanda tanya kenapa rata-rata wakil rakyat pembangkang mangkuk ayun ni ada dua kerusi. yang pertama kerusi dun dan kerusi parlimen. mana satu dia nak pegi ni.. kalau sidang dun berjalan dia tak pegi al buat alasan dia pi parlimen.. apa bodoh ke ahli-ahli pembangkang yang lain yang duk sokong depa ni.. hangpa kena bom je la bodoh duduk sokong orang yang gila kuasa sampai bila pun hang pa tak da change nak jadi wakil rakyat.. yang hangpa bole jadi adalah pencacai kepada wakil rakyat.. hehe

aku pun malas dah nak nasihat hangpa buat la keputusan hangpa sendiri "lu pikiak la sendiri" siapa yang boleh menjamin masa deoan hangpa..

ShahBoy
Blogging To Unblock

2 comments:

Wake UP! said...

F*UK OFF tu tepat sekali.

Tools of the Illuminati in Malaysia.

anti orang suka jubur berkunyit said...

"Fuck"-a-tan of ass.....

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan