Followers

Wednesday, April 1, 2009

Umno Kembali Bersatu Di Bawah Pimpinan Dato Seri Najib Tun Razak...


Umno kini dilihat sebagai mengalami transformasi ke arah perubahan yang positif hinggakan kini UMNO telah mula kembali bersatu. Dalam persidang yang terakhir buat Pak Lah baru-baru ini telah kita lihat bagaimana satu situasi yang menghibakan dan penuh dengan kegembiraan apabila dalam masa yang sama Tun Dr Mahathir Mohamad telah kembali kepada UMNO. Kini UNMO telah menampakkan satu transformasi yang diharap dapat memberikan serta mengembalikan keyakinannya kepada rakyat semula. 

Maaf cakap lah.. PR Perosak Rakyat hanya tahu mengkritik sahaja tetapi tidak tahu untuk membuat pembaik pulih.. sedangkan Parti mereka sendiri sedang diancam perpecahan. Apa dah jadi.. tak kan sesebuah parti itu hanya di buat untuk kepentingan satu pihak sahaja. pemimpin dan keluarga dia sahaja yang memengang peringkat tertinggi dalam Parti.. orang lain tak boleh .. Apa punya Parti lah ni.. Parti Kroni Rakyat.. PKR!!!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

1 comment:

GOMO said...

TUN MAHATHIR BERKEMPEN DI BUKIT GANTANG http://gomo-no1.blogspot.com/2009/04/tun-mahathir-akan-turun-berkempen-bagi.html

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan