Followers

Tuesday, March 24, 2009

NIZAR Jadi Calon PAS di Bukit Gantang.. Mana Perginya Anak Jati Bukit Gantang!!!!!!!

( Nizar terlalu hormat kepada Nik Aziz, dan tak berani nak lawan kata Tuan Guru, tetapi demi kuasa dia sanggup lawan Tok Gurunya sendiri.. !!!)

Apa dah jadi kepada PAS????

Nik Aziz tak mahukan NIZAR sebagai calon tapi pengumuman PAS ialah Nizar juga yang akan bertanding sedangkan Nizar bukan anak TEMPATAN. Siapa yang memerintah PAS? MELAYU atau DAP!!!!!!!!!!!!
Nizar ni orang PAS atau Orang ANWAR IBRAHIM???? Kalau dah tak ikut nasihat Nik Aziz bolehkah Nizar menang??? Adakah orang-orang PAS akan ingkar arahan dan nasihat Nik Aziz???

HAA HAAA HAAA kalau Fairuz di Penang tak ikut kehendak DAP dia dipecat Anwar. Kini Nizar pula diumumkan jadi calon di Bukit Gantang. Siapa Ketua PAS, Hadi atau Nik Aziz atau Anwar???

Dulu orang ingat Anwar Ibrahim saje yang gilakan kuasa & jawatan. Sekarang ada seorang lagi - Nizar di Perak. Kereta Camry kepunyaan Kerajaan pun nak terus dipakainya, tak sabar tunggu keputusan Mahkamah.. Bawak kerekat tu pergi melobi dan mintak undi orang.. Ada kemacam tu pelik benor!!!!

Anak kecil main api, tergadai negerinya sendiri, air mata darah bercampur keringat, Negeri Perak dan pun milik orang. Kini kita cuma tinggal kuasa yang bakal kita gadai semua Derhaka pun sudah, gadai tanah pun sudah, kerana nyamuk bakarkan seluruh rumah.

( Nik Aziz berdoa supaya Nizar tak jadi calon, tapi Nizar derhaka kepada tuan gurunya sendiri!!!)

Beta mohon ampun derhaka kepada Tuanku Aiiiiiiii.... Sejak bila pula kita boleh sembah derhaka???? kalau melayu dah sembah derhaka, Patutlah KARPAL pun berani gila!!!!
Memalukan Panglima Bukit Gantang saja kalau si PENDERHAKA seperti AHMAD NIZAR pula kita nak ANGKAT untuk jadi YB di dalam DEWAN yang diketuai AL Sultan!!!!!


Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

1 comment:

PAPA GOMO said...

SALAM...
HUA..HUA..HUA...
MAKIN TERSERLAH DAP KOMUNIS TELAH MENGUASAI PAS....

APA PULAK KATA NIK AZIZ LEPAS NI???
HE HE HE....
SEMEMANGNYA TEAM KAFIR TELAH BERJAYA MEMBELI NIZAR YANG AKAN DI KORBANKAN PADA PILIHANRAYA BUKIT GANTANG INI...

SI PENDERHAKA NAK DI JULANG...
HARAP RAKYAT PERAK SEDAR AKAN HAL INI....


KHAS BUAT TATAPAN PEMBACA http://gomo-no1.blogspot.com/2009/03/yang-nyata-dan-sahih-buat-para.html

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan