Followers

Wednesday, March 25, 2009

11 Sebab Nizar Tidak Perlu Dipilih DI Bukit Gantang!!!!


1. Dia mohon derhaka kepada sultan

2. Semasa jadi MB Perak, dia jadi boneka DAP

3. Dia team Erdogan yang Pro Anwar yang sokong Zionos

4. Dia lulus tanah kepada Cina selama 999 tahun

5. Dia bukan calon pilihan Nik Aziz Nik Mat tetapi calon pilihan Ngeh Kor Ham

6. Dia bukan anak tempatan Bukit Gantang

7. Dia tamak kuasa dan enggan serah kereta Camry. Tu baru kereta

8. Dia lebih bertuankan Anwar dari PAS bermakna apa saja agenda pihak asing melalui Anwar
dia akan disokong.

9. Dia lebih suka mengajak rakyat berdemonstrasi, yang kena tangkap dan sakit siapa????

10. Datuk Harussani, mufti Perak memfatwakan Nizar adalah penderhaka. Siapa yang harus kita percaya antara DUA ni.

11. Nizar tak sesuai jadi pemimpin sebab keras kepala, macam mana kita nak tegur dia nanti???

Sebagai kesimpulannya cari la calon yang sesuai, jangan hanya Parti saja Islam, Perangai sekor-sekor macam SETAN!!!!!

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

10 comments:

Anonymous said...

Pas memang parti Islam hang jangan main2 Parit ini!!!!

UMNO parti Kafir!!!!!!

Panglima Perang Cyber said...

Rasanya lebih dari 11.. Tetapi satu sebab pun dah cukup iaitu Nizar PENDERHAKA RAJA KITA

Hidup Raja Melayu !!

Daulat Tuanku !!!!

Anonymous said...

alamak anon bila pulak islam tu kata pas tu parti islam. parti pas tu ciptaan manusia tapi islam adalah zat allah. janganlah parti politik kepartian disamakan dgn politik islam nanti sesat dibuatnya. camne dinegara umat islam lain jika x parti pas adakah mereka juga kafir?

raz said...

hek leh..ade cop kafir ke kat parti UMNO tu..

kalau setakat nama parti je islam tapi pengikutnya fasik nak buat apa.

chong said...

apa yang amat memeningkan kepala ialah UMNO yang kononnya membela kaum melayu & islam, yang telah memerintah negara lebih daripada 50 tahun, masih menyatakan kaum melayu tertidas dan diancam. apakah yang mereka buat selama 50 tahun tu??? masih tak cukup ke??? nak 400 tahun lagi ke, baru boleh membangunkan kaum melayu???

sampailah masanya utk kaum melayu menyedar bahawa UMNO langsung tiada niat untuk membantu mereka. mereka hanya mahu membodohkan kaum melayu supaya mereka merasakan dirinya lemah dan kehilangan kepercayaan pada diri sendiri dan terus dipermainkan oleh UMNO.

sampailah masanya utk kaum melayu mencuba parti yang lagi utk membantu mereka, bukan? sebagai kaum terbesar di malaysia, mereka harus berdikari dan membantu kaum yang kecil bukan???

btw, siapa yang gila kuasa? orang yang memulangkan kuasa kepada rakyat atau orang yang menyalahgunakan semua jenteraan awam seperti Polis, SPR, MACC, kehakiman demi menjaga kuasanya?

Melayu bijak said...

Kalau kita pernah belajar agama, antara ciri2 pemimpin Islam yang patut ada seperti berikut;
1. Amanah
2. Berkata benar
3. Taatkan Allah (berjaya membentuk ahli keluarga terdekatnya utk taatkan Allah juga)
4. Penyayang
5. Pendidik
6. Tegas
7. Berkeperibadian tinggi
8. Bijak
9. Tahan dugaan

Semua ciri2 diatas ada pada majoriti saf kepimpinan PAS malangnya sangat sukar utk ada pada pemimpin korup Umno. Anda ahli Umno tahu bahawa pemimpin anda yang disembah puja itu kotor tapi anada masih pertahankan ideologi anda. Kenapa?

Kerana anda juga begitu. Perompak takkan suka pada polis. Yang sesat takkan suka pada yang lurus, budak punk tak suka pada mat skema. Pengotor bencikan pembersih. Hanya langau yang sukakan najis,sampah dan bangkai.

Cuba bandingkan keperibadian Nizar dan Najib (jgn bandingkan dgn TGNA atau TGHH, jauh sangat arasnya). Kemudian anda pangkahlah dengan betul. Insyaallah tenang hidup anda.

Anonymous said...

ita pernah belajar agama, antara ciri2 pemimpin Islam yang patut ada seperti berikut;
1. Amanah
2. Berkata benar
3. Taatkan Allah (berjaya membentuk ahli keluarga terdekatnya utk taatkan Allah juga)
4. Penyayang
5. Pendidik
6. Tegas
7. Berkeperibadian tinggi
8. Bijak
9. Tahan dugaan

Semua ciri2 diatas ada pada majoriti saf kepimpinan PAS malangnya sangat sukar utk ada pada pemimpin korup Umno. Anda ahli Umno tahu bahawa pemimpin anda yang disembah puja itu kotor tapi anada masih pertahankan ideologi anda. Kenapa?

Kerana anda juga begitu. Perompak takkan suka pada polis. Yang sesat takkan suka pada yang lurus, budak punk tak suka pada mat skema. Pengotor bencikan pembersih. Hanya langau yang sukakan najis,sampah dan bangkai.

Cuba bandingkan keperibadian Nizar dan Najib (jgn bandingkan dgn TGNA atau TGHH, jauh sangat arasnya). Kemudian anda pangkahlah dengan betul. Insyaallah tenang hidup anda.

Anonymous said...

Ir Ada rasuah ke ? Ada sakitkan hati awak ke ? AllahuAKBAR!

momotaro said...

Maner perginya tuan punya blog nie... artikel ko berbau taik.. macam sampah,. mane la ko dpt sumber2 ni,,

Sasha2020 said...

Kepada Melayu bijak....

--> jangan bongkak dan riak.

Semua ciri-ciri yg disebutkan ada dimana-mana. Dalam UMNO, dlm PAS dan orang biasa. Jangan ingat dalam PAS aje.

Antara Najib dan Nizar ? Kenapa nak dibandingkan. Dan kenapa pulak tak boleh dibandingkan dengan TGNA dan TGHH? Tinggi sangat ke TGNA dan TGHH ?

Seorang abid masuk neraka sebab menyakiti jirannya. Seorang pelacur masuk syurga sebab memberi minum seekor anjing yg hina yg sedang kehausan.
Jangan kita yang tentukan seseorang itu masuk syurga atau neraka. Semuanya adalah kuasa dan ihsan dari allah.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan