Followers

Tuesday, February 17, 2009

ONE TREE HILL - 3 Bukit Jadi Rebutan Barisan Nasional (BN) dan PAKATAN RAKYAT (PR) !!!!


1. Eli 'bogel' Wong letak jawatan Exco, ADUN dan berita ini menambahkan lagi cerita merebut 'bukit' dalam diari SPR dan parti-parti politik tahun ini.
2. Mat Lebong pening kepala; ingatkan dia sorang saja yang ada nafsu 'luar biasa', rupa-rupanya budak-budaknya di Bukit Selambau dan Bukit Lenjan pun sama, cuma jenis nafsu serakah yang berbeza-beza.
3. Terdudukla Mat Lebong lepas ni. Orang-orang sekeliling dah mengaku Mat Lebong ni penipu besar. Daripada luahan perasaan dari mulut seorang mantan Pengerusi Tetap Pas Cawangan di Taiping, beliau mendakwa pengaruh Mat Lebong dah kurang di sana sebab Mat Lebong ni penipu besar dan main-mainkan perasaan orang yang berjuang untuk PAS di kawasan Taiping. Lagi la pening Pakatan Rakyat yang berhajat mempertahankan kerusi Parlimen Bukit Gantang lepas ni.
4. Kuasa Perak dah berubah selepas 11 bulan. terima Kasih dan tahniah kepada ADUN-ADUN yang memilih jalan benar, jalan yang lurus dengan memilih dan menyokong BN. Tuan Guru Kepala Pening, Nik Aziz kata, lompat ke PR mulia, tapi aku tengok macam mana nak melompat ke sana, sebabnya Pakatan itu penuh dengan orang gila. Lebih-lebih lagi Mat nizar yang gila talak tu akibat dari menjadi Anjing Mat Lebong.
5. Malam semalam, masa Eli 'bogel' Wong buat laporan Polis, aku tengok ada ADUN betudung labuh (PKR Taman Medan) temankan dia. Wah!! nampak gayanya demi sebuah perjuangan yang penuh dengan tipu daya, orang yang bertudung labuh pun sanggup temankan temannya membuat laporan polis sedangkan temannya itu mengaku berbuat zina dan cuba nak mengelak dengan alasan dianiaya. Caranya itu samalah seperti dia sendiri suka dan menyokong penzinaan berlaku.
6. Kat mana-mana pun PKR buat kempen dengan melekatkan gambar Altantuya; yang kononnya ada hubungan dengan DS Najib, sedangkan najib bersumpah di dalam masjid di Permatang Pauh beliau tidak terlibat. Tapi, PKR mana nak terima sumpah, sebabnya Mat Lebong ajar mereka jangan percaya sumpah orang BN walaupun di hadapan Al-Quran Yang Mulia.
7. Orang BN perlu ambil peluang ni. Ambil sedikit masa untuk menampal pulak gambar Eli 'bogel' Wong dan gambar 'Perempuan Simpanan' Arumugam. Jangan lupa jugak untuk menampal gambar Mat Nizar 'bawak kunci rumah MB sambil pandu Camry'.
SHAHBOY
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

3 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

Eliza- 'YB Terlampau' hangat diperkatakan. Terlampau panas sehingga tidur pun terbuka sini-sana. Terlampau letih kerja untuk rakyat sehingga tidurpun tak sedar yang dirinya sedang 'difotograpikan'.

Semua orang buat andaian- siapa dalang wayang dan DVD Eliza Terlampau? Kenapa mereka lakukan? Siapa fotographer? Adakah ia melibatkan 'anak toyol' (bukan Khir Toyo-jangan salah faham) untuk 'lanjang' Eliza dari jawatan EXCO?

Nik Aziz kata, dia tak mahu campur. Khalid pula diam jea. Zuraida (PKR Ampang) asyik menangis jea. Tian Chua, main meyorok pasal isu terlampau. Yang kecoh, Khir Toyo jea. Nazri dan Syed Hamidpun simpati. Andaikata ia berlaku pada ADUN BN, agaknya kecoh satu dunia.

Silap haribulan Obama pun nak beli DVD Eliza. Maklumlah, kat US, DVD Bill Clinton aje terjual. DVD Soi Lek tak laku sebab pelakonnya terlalu tua. Adengan pun tak ghairan, tiada aksi lompat-lompat dan main hisap 'rokok' aje berjam-jam. Siapa nak tengok.

Nak buat cerita, pilihanraya kecil di Bukit Lanjang akan diadakan serentak dengan DUA bukit-kini, jadi TIGA bukit. Ujian bagi PM baru Malaysia-Najib; dan terbongkarlah tembeleng siapa sebenarnya Anwar Ibrahim dan kepimpinan politik yang bertujuan merosakkan negara sahaja.

abe MIE ada pendapat;

1. EXCO kena tinggal di rumah banglow.

Dulu BN bina banglow, PKR bagi sewa. Sekarang jadi macam nie, susah diri sendiri. Khalid Ibrahim punya pasal lah. Kenapa suruh Eliza sewa kat rumah flat sedangkan elaun EXCO pun boleh tampung kos sewa rumah teres. Nak berjimat pun tengok tempatlah Khalid.

Kenapa rumah Eliza tak ada anjing?

Eliza tak tidur dalam bilik, kenapa?

Eliza tinggal seorang ke? Tak takut ke?

2. Berani kerana benar. Kalau Eliza tak bersalah, buktikan.

Kenapa perlu letak jawatan EXCO dan ADUN Lanjang tergesa-gesa dalam masa 24 jam?

Menyusahkan rakyat. Menghabiskan duit rakyat aje nak buat pilihanraya. Lain kali jangan sokong calon PKR- nanti banyak kontroversi timbul lebij-lebih dari buat kerja diberikan.

Satu persatu masalah yang wujud oleh Pakatan. Masa BN, mereka tak timbul masalah sehingga diberhentikan dari jawatan. Yang mati tu lain cerita lah.

3. Anwar Ibrahim tidak terima surat perletakan jawatan Eliza.

Anwar pun apa kurangnya masalah moraliti- tanya ayahanda karpal Singh.

Dari perempuan- bini Azmin Ali, artis seperti Aishah (Bahtera Merdeka), GRO sehinggalah terkini- 'miss' Saiful, semua itu perbuatan 'terlampau' Anwar Ibrahim- dia lawan dan tidak pernah mengalah.

Mahkamah tak betul. Pendakwa raya tak betul. Undang-undang syariah tak betul. Sebab pintar Anwar lah dia mampu hidup sehingga kini walaupun sudah lama mengidap penyakit kronik.

4. Siapa yang terlibat dan apa kepentingan? Banyak lagi porno-porno dari internet, yang dia minat juga hanya Eliza.

Tian Chua, diam aje. Siapa yang selalu ke rumah Eliza selama ini? Tian Chua-macam kura-kura jea. Kepala masuk bila ada orang, kepala keluar bila tak ada orang.

Adakah perletakan jawatan Eliza akan melindungi perhubungan antara mereka sebelum ini? Apa takutnya. Eliza dan Tua Chua kan Cina. Buat dulu 'projek', kalau jadi kahwin, kalau tak jadi tak payah kahwin.

Mana pergi pemandu peribadi Eliza?

Siapa dedah pasal Eliza sedang tidur pada masa-masa tertentu kalau tidak orang yang selalu dan hampir dengannya.

5. Adakah ada rahsia 'terlampau' sekiranya Eliza tak letak jawatan?

Dengar khabar- Eliza seorang bohsia Cina. Banyak boyfriend semasa dia belajar di menara gading. Banyak gambar yang kurang senonoh semasa dia muda dirakam. Macam nie Anwar lantik jadi pemimpin? Main tangkap jaring jea.

Dengar khabar- kalau begitu, Eliza kena letak jawatan atau lebih banyak porno Eliza akan disebarkan. Dua keping gambar semasa dia tidur hanya 'first warning'. Yang lain akan muncul bila keadaan memaksa. Polis kena siasat nie.

6. Bapak HINDRAF PKR- Sivarasa-pemilik Malaysiakini- memberitahu- konspirasi ini dilakukan oleh BN.

Siapa orang itu, cakap aje kira senang polis pergi tangkap. Kalau fitnah, kira kena saman. Apa lah, lawyer Keling nie. Main hentam belakang jea tuduh.

Senang jea HINDRAF ini buat fitnah. Dulu tuduh UMNO bunuh India di Malaysia sehingga pupus. Kalau baka penjenayah, pandai macamana sekalipun anak dia, perangai jahatnya tetap ada. Orang kata- kalau ayah banduan, anakpun jadi penyamun.

7. Ada berita yang tak pasti- jawatan EXCO Eliza- diidamkan oleh ADUN kaum India. Mereka mahu kaum mereka monopoli EXCO sebab Perak dah jatuh ke tangan BN.

Caranya, main kotor. Orang India sanggup buat apa dia nak-walaupun terpaksa memotong kepala untuk menyamun.

8. Tak ada ke bomoh2 yang boleh tilik dalam air limau tengok siapa yang ceroboh masuk ke rumah Eliza.

Kalau India, susah sikit sebab hitam-tak nampak sangat.

Kalau Cina, nampak jelas sama ada muka orang muda macam Tian Chua atau sudah berumur macam Soi Lek.

Kalau Melayu, kena beza, itu Anwar Ibrahim atau Gus Durr. Nanti Indo yang ceroboh, tuduh Melayu pulak. Lagipun Indo pun boleh jadi buat benda nie sebab pakai ilmu hitam-orang tak nampak.

9. Yang menjadi kemusykilan- rumah Eliza memang terlalu panas ke?
Tak ada aircond atau kipas sampai tidur pun terkangkang?
Atau memang tabiat Eliza yang gemar menghirup dan membenarkan udara segar masuk ke dalam 'rumah' dia? Ummmm....

Sesiapa yang pernah berasmara dengan ADUN 'Terlampau' nie, dia tahulah perangai Eliza.

Silap haribulan, dia pergi ke mesyuarat EXCO Selangor pun buat kangkang macam tu...
(nak mesra dengan Khalid Ibrahim kot)..


http://pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

tunjuk la gmbr eli bogel 2 aku pn nak tgk gak...huahuahua

Melayu Kini said...

Insyaallah, 3 bukit ni akan kembali kepada BN. Harap2 PM pilih calon yang betul2 di sukai rakyat tempatan.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan