Followers

Thursday, February 19, 2009

Eliza tidak berdosa - PAS MERESTUI perbuatan Eliza dan Muslimah PAS berdiri teguh di belakang Elizabeth Wong!!!!!


Malunya bangsa dan agama ISLAM , wanita2 bertudung berdiri di belakang Elizabeth Wong di sidang akhbar. Nak pertahankan apa MAK CIK Oiiiii !!!!!!

Apakah Zuraidah Kamaruddin dan Nuridah Salleh ( Ketua Muslimat PAS Pusat) wakil Nik Aziz, Hj Hadi dan pimpinan ulama PAS MERESTUI perbuatan tak bermoral YB PKR ini????

( Buat apa Mak Cik Zuraidah ni nak sibuk-sibuk, bukan gambar dia kena candid pun, pi balik jaga parlimen hang tu, banyak sangat problem !!!!!! )

Tak apa ke hidup dengan boyfriend, tak kawin?? Adakah ini akhlak yang diperjuangkan oleh PAS???

INSAFLAH AHLI-AHLI PAS

Biarlah PKR saja lindungi Peliwat, Pemabuk dan Penzina.

Janganlah PAS ikut SAMA!!!!!!


SHAHBOY
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

9 comments:

Anonymous said...

Apa nak jadi kat PAS. Benda macam ni pun nak sokong Elizabeth.

Apakah PAS sekarang berjuang untuk mengalakkan ZINA.

Tahukah siapa boyfriend Elizabeth.
Seorang lelaki ISLAM yg bernama HILMI HAZIMIN ABDUL MALEK.

Mereka bersekedudukan

amieieda said...

teman nak tahu, ada juga ke yang bertakbir?

nauzubillah, bior ler ader prinsip makcik-makcik oiii....nak di panggil Puan Guru pulak ker?

Pejuang Bangsa said...

sdr broken

inilah muslimah pas sudah menjadi spt politik nik aziz yang menggunakan nama islan ,iaitu menghalalkan apa yg haram ..

dah sah eliza ini mempunyai skandal dgn anak ikan dia Hilmi Malek ,boleh p sokong lagi ..aduh !! dunia akhir zaman dh ni ..kalau MCA ke Gerakan aku tak hairan sgt ini muslimah pas yang bertdung labuh ..hehe

Malaysian-2Day said...

PAS dah giler! berdiri teguh di belakang pengamal zina!

anonymous said...

elok benar lah , muslimah PAS berdiri belakang CINA sokong elizabeth
Muslimat PAS berdiri depan CINA halang Sultan.

Pukimak punya PAS.

keronai said...

dr atok muo lagi orang akan bokato bahawo semuo yang dibuek kek kerajaan tu takdo yang botol. jadi tak heranlah, doktrin tu dipusakoi oleh anak cucu dio orang. apo yang dio orang buek semuo eh botol wa'ima menyokong peliwat maupun pemaksiat.

sutera putih said...

Malu,,,
Memalukan,,,
zasss,,,

bungaraya said...

Saya bukan menuduh tapi percayakah anda bahawa mereka yang bertudung ini bukan boleh dipercayai keimanannya. Kadang mereka gunakan tudung hanya untuk lapik ketika duduk diatas padang ketika dating dengan teman lelaki mereka. Bukan untuk menutup aurat. Kadang hanya sekadar fesyen belaka.

Anonymous said...

nak kuasa punya pasal, kena halalkan apa yang terjadi pada puak sendiri.

kemungkinan besar kawan depa ni dah lakukan zina tapi nak defend lagi.

haprak sungguh puak melayu pas dan pkr.

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan