Followers

Saturday, January 3, 2009

Pemilihan Mohd Abdul Wahid Endut - Bukti PAS mahu menghapuskan Legasi ERDOGAN ANWAR di dalam PAS

Hadi Mahu hakis pengaruh kuasa ERDOGAN di dalam PAS..

Pengumuman Mohd Abdul Wahid Endut sebagai calon Pas bagi Pilihanraya Kecil (PRK) Parlimen Kuala Terengganu pada 1 Januari 2009 (malam) di Stadium Tertutup Kuala Terengganu oleh Presiden Pas telah memberi gambaran bahawa Pas kini telah mengambil langkah yang rasional untuk menghapuskan Gabungan pemimpin yang Pro kepada Anwar Ibrahim (ERDOGAN) supaya melobi ahli group mereka untuk diletakkan sebagai calon di Pilihan Raya Kuala Terengganu kali ini.

Usaha Yang dilakukan oleh Group pemimpin PAS yang "ortodocs" di Kuala Terengganu dilihat cuba untuk menghalang pengaruh ERDOGAN dari terus menguasai pucuk pimpinan tertinggi PAS..

Mana taknya, Jika geng-geng pro Anwar ini masih ada di dalam PAS maka si Awang Hadi ni bakal terloncat-loncat kerana kedudukan dia sebagai Presiden PAS akan digugat sama sekali. Maka nak tak nak dia terpaksa korbankan kerusi Parlimen 36 ini demi kepentingan individunya dengan meletakkan calon yang tak berapa nak elok ini daripada meletakkan calon-calon ERDOGAN yang bakal membuatkan Hadi tak tidur malam kerana memikirkan nasib dia sebagai bukan lagi Presiden PAS.

( wakil Rakyat yang sering tidur di Dewan Persidangan DUN)

Jika golongan ERDOGAN berjaya mengasai PAS maka tidak mustahil lah PAS juga akan dipimpin oleh Ketua Pembangkang kita pada hari ini. Maklum lah dia tu gila pada kerusi dan Presiden. Pantang dengar mana-mana Kerusi Presiden yang kosong. Jika kosong "si mamat keturunan Sri Langka ini mula lah terliur dan cuba nak muatkan punggungnya dalam kerusi itu walaupun tak muat".

( Bakal Presiden " ERDOGAN" PAS )

Shahboy sayangkan PAS tetapi PAS sudah kabur dan hilang dari pandangan MATA..

salam...

SHAHBOY
Exco Hubungan Luar Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

No comments:

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan