Followers

Tuesday, July 1, 2008

Saiful Bukhari jumpa Khairil Anas Sekali Sahaja...

Gambar Saiful Bukhari bersama dengan tunangnya. Akibat tekanan "kerja tugas tugas khas" Saiful akhirnya membuat laporan Polis? Menurut rakan rakannya, Saiful memang merancang mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.
Saiful Bukhari tengah mengambil gambar. Apakah Saiful telah mengambil gambar Anwar untuk dijadikan bahan bukti? Mungkin sebab itulah Anwar lari ke bersembunyi di Kedutaan Turki?.

Saiful Bukhari (berbaju biru) bersama dengan Khairil Anas (Pegawai Khas Dato' Seri Najib). Saiful Bukhari berjumpa Khairil Anas untuk mendapatkan bantuan surat sokongan pinjaman pelajaran MARA. Menurut Khairil Anas, dia hanya sekali sahaja bertemu dengan Saiful Bukhari. Dakwaan mengatakan bahawa Saiful Bukhari pernah bekerja di Pejabat Timbalan Perdana Menteri adalah tidak benar. Gambar inilah yang ditunjukkan oleh Wan Azizah (Ketua Pembangkang) dalam sidang media pada 29 Jun 2008. Gambar ini sengaja didedahkan semata mata bertujuan untuk mengukuhkan dakwaan pembangkang bahawa ada konspirasi untuk menjatuhkan Anwar.

Saiful Bukhari (berkot dan bertali leher coklat, berdiri di belakang Dato' Azalina) ketika bersama-sama pemimpin pelajar yang lain. Saiful Bukhari bukanlah budak pembancuh air kopi di pejabat Anwar Ibrahim. Dia dilantik menjadi Pembantu Khas Anwar Ibrahim menggantikan tempat Rahimi Osman yang sebelum itu menjadi Pembantu Khas Anwar pada awal bulan Mac 2008. Berapa kalikah Anwar berjumpa Saiful Bukhari ?

2 comments:

Anonymous said...

brader anwar memang macam dia dari dulu lagi suka dekat laki.. kalu dah buat mengaku je la tak payah la nak selindung selindung lagi..

Anonymous said...

sape kate saiful agen anwar.. korang tak kenal ke PKR kan bapak ejen kat malaysia ni.. geng-geng depa tu lagi la bapak agen CIA.. sanggup jual negara untuk kepentingan sendiri..

Karpal Singh - Singh Is King

Karpal Singh - Singh Is King
mamat ni dah nyanyuk dah.. emm jalan pun dah tak boleh dah.. ada hati nak jadi KING... Samdol ada la.. Muka mcm Dogong Afrika ada pulak keinginan nak jadi King... Baduwa Rascall.... !!!

Wild Dogs !!!!

Wild Dogs !!!!
Memang Bahaya, Memang Liar dan Sememangnya GANAS!!!! ( Kurap pun ada)

DRAGONBALL MALAYSIA

DRAGONBALL MALAYSIA

ROAD TO BUKIT SEMALBAU

ROAD TO BUKIT SEMALBAU
kini filem terbaru arahan Anwar Baba yang memaparkan kisah kehidupan haiwan di Bukit Selambau. Mereka seronok berada di sana sehinggalah kedatangan BaBi ( suara latar Tressa Kok) yang cuba untuk merampas kuasa Singa ( suara latar Anwar Ibrahim) dan mahu menjadi raja di kawasan Bukit Selambau itu. Apakah kesudahannya??? marilah sama-sama kita saksikanya di pawagam yang berdekatan